סוף יום 09.07.2014 – עלינו להתעלם מהיום

בר פנימי נתעלם מהיום
בר פנימי נתעלם מהיום

אתמול היה יום פנימי הזז בתנועה צדית עד לפרסום התוצאה, אני הולך ומוצא כי ימים אלה הם הימים הקשים ביותר למסחר תוך יומי ודאי לסוחרים מתחילים. התנועה הצדית הן בה כוח רב בכדי למשוך את התנועות מעלה או מטה, והמניות הנסחרות סובלות מתופעת “כיסי אויר” (מונח שהמצאתי הרגע או הקשר שהמצאתי הרגע), אחרי השעה תשע השוק יתעורר וניתן היה לסחור את החלק השלישי של היום ביתר נחת.

עם הגעת השעה המדוברת הדולר בנדנה מעלה מטה ובסוף מכריע מטה ומתחלש, מה שמאפשר לשוק לסיים על הגובה של הבר, אבל! הבר של אתמול היה בר פנימי שעלינו להתעלם ממנו לנתר את המשכו ביחס לבר של שלשום, בכל מקרה כל ה-SPX  נמצא מתחת ל-1984 ההתייחסות השבועית תהיה דובית.

יש להמשיך לעקוב אחרי חברות שמפרסמות דוחות אחרי המסחר ולפני, בבחירה הסלקטיבית הבאה אבל כל זאת בהימצא השוק בתחנה בה אנו יכולים לפעול ולהצטרף ולא כעת.

לעיתים מאבדים את חדוות הדרך את המוטיבציה, לא קלים הם חייו של סוחר, עליו לקבל החלטות על בסיס יומי לחוות הצלחות וכשלנות חזור ותדיר ולעיתים יש קשיים המשפיעים על חדוות הדרך, על כן עלינו למצוא גם דרכים לאמן ולפתח את מפעילי המוטיבציה וזאת על בסיס יום יומי או כפי שאמר זאת בחן ובהומור רב זיג זיגלר “אנשים אומרים שמוטיבציה לא מחזיקה הרבה זמן. טוב, גם מקלחת לא – לכן אנו ממליצים אותה על בסיס יומי”

אז בוא נניע ונחזור על דברי ברוס לי “לעזאזל עם הנסיבות; אני יוצר הזדמנויות”

יום מזהיר ומוצלח לכולם – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross