מה הזמן מסמן לי – סקירה יומית (31.05.16 eod)

מה הזמן מספר לנו, זה הכל שארית של החיים...
מה הזמן מסמן לי, זה הכל שארית של החיים…

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם

סוף חודש מאי, חלק מאומנות והמיומנות זה לדעת כיצד להשתמש בכלים העומדים לרשותנו בכדי להבין את התמונה. כך למשל בחרתי הבוקר להציג לכם את השוק על מפה דו-חודשית. אני יודע כי זאת לא צורת התבוננות שכיחה, אבל מי אמר כי צריך לעבוד במודלציות קבועות שהמערכת הכתיבה, אולי יש עוד דרכים להבין את כתב הסתרים של החיים. אני תמיד אומר “מושג הזמן הוא המצאה שלנו להסביר תהליכים, הוא לא באמת קיים“. המפה הדו חודשית, מסבירה ומחזקת את הדברים בסקריה השבועית היא אף מקפיצה כמו הולוגרמה את הגדרות ההזדמנות שלפנינו, כך שאתם יכולים לראות כאן לפחות שתי תבניות מסחר דרוכות האחת בתוך השניה (DBUT & 123).

שלא תבלבלו לרגע אנו מודעים למקומנו על התנגדות ו-ATH (גבוה כל הזמנים) וקיימת אפשרות שבר יחידת זמן גדול יצור UT, אולם עד שלא נראה ביטוי דובי לעניין אין לו משמעות אופרטיבית. שנית יש לזכור כיהתבניות דרוכות ונשאר לקבל אישור על “שיגור החץ” (באנלוגית חץ וקשת שלנו לתבניות), בכל מקרה אני תקווה שהפשטה של הדברים ותמונה נקיה וגדולה מביאה אתכם לבהירות לעומת התבוננות הצמודה והקרובה היומיומית ומהבולבלת שאני פוגש אצל אנשים לאחרונה.

שיר מדהים, מדהים איך כל פעם המנגינה קופצת  בראש ונאחזת באיזה לופ, זה אף מזכיר לי את הפעם הראשונה ששמעתי את יובל דיין שרה וריגשה מאוד, משהו בכל הוויה שלה הקול וההגשה גרם לי ממש להתרגש. ואולי היא סתם שרה זאת ברגע הנכון, הנה שוב המנגינה חוזרת ולחיות את הרגע… 🙂

יום מזהיר מוצלח ומתוק – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross