תבנית היפוך האם משמעה סיום המגמה הנוכחית? [סקירה יומית 31.01.17]

תבנית היפוך בתנועה במגמת השוק

המצאות השוק במקום של קניות יתר או במקום שאנו קוראים לו המקום הלא הוגן לקניות, הוא נקודה שוודאי בזמן הקצר לא נכון לקנות בה, אך היא אינה בהכרח נוגדת את השאיפה הכללית של המחיר לנוע צפונה.

עובדתית כרגע יש לנו היפוך בתנועה דרך תבנית “אי של היפוך” [בתרגום חופשי] שנוצר ע”י כך שיש לנו פערים משתי  צדי קבוצת הברים האחרונה.

על הגרף הדברים מסומנים, כולל קווי התמיכה האחרונים שנוצר במפה היומית, שכל עוד הם לא נשברו אז מדובר לתיקון למגמה העולה.

בהתבוננות רחבה יותר של הדברים אוכל לומר כי ההתנהגות הנוכחית של המחיר רק מרחיבה את אזור הדשדוש על-מנת הנדרשת על-מנת לייצר את האנרגיה הדרושה למחיר כדי לנוע צפונה – ככל שהוא לא יצליח תתכן התפתחות תופעה הפוכה, אך אנו מקדימים את המאוחר – נמשיך לעקוב אחר הסימנים והתפתחויות.

אתמול היה יום של ירידות במניות שהיו בשלות לירידות (וגם באלה שלו) אבל שימו לב שגם במניות הבשלות נכנס עדין כח נגדי ורובם סיימו במרכז הנר – המשמעות המידית היא לא נגמרו הקונים.

כמו שהזכרתי בסקירה וארצה לחדד כאן קצת יותר, זה עת לעסקאות קצרות של מספר ימים למי שמתנהל על-פי המפה היומית או לחלופין הדרך לסנן את הרעשים כרגע הוא התבוננות והתנהלות ע”פ המפות השבועיות ומעלה.

ניהול סיכונים המשמעות שלנו שניקח באפשרות שכל דבר עשוי/עלול להתפתח, אבל כשאנו פועלים אנו פועלים מתוך מציאות נוכחית מתפתחות ומנהלים בהתאם את העמדות שלנו

“כסף והצלחה אינם משנים אנשים, הם רק מגבירים את מה שכבר נמצא בהם” ויל סמית

יום מבורך, מוצלח, מתוק ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross