צפרדעים [סקירה יומית 15.06.17]

התבשלות השוק

צפרדעים

ודאי רבים מכרים אך למען הלו שאינם מכירים כיצד מבשלים צפרדע (לא שאכלתי או אני אוכל אבל המשל) אז מסתבר שאם רוצים לקבל צפרדע ממש רכה וטובה בבישול עדיף לבשל אותו שהיא חיה ורפויה בשרירים, פעולת המתה בדרך הרגילה אינה פותרת זאת, הכנסתה למים חמים כשהוא חיה גורמת לאינסטקטים שלה להקפיץ אותה לשמים, מכסה מכניס אותה להיסטריה וכו’.

נמצא כי הדרך הטובה ביותר לבשל צפרדע היא להכניסה למים פורשים לתת להתרגל למים כשהיא משוחררת ואט אט מגבירים את חום הבישול, כשהיא “מבינה” את המצב מאוחר מדי והיא מתבשלת. מניפולציית הזמן הרבה פעמים נוהגת באותה הדרך, שהשינוי הוא קיצוני וחד אנחנו מיד מגיבים, אבל משהו קורה לאט לאט אנחנו הרבה פעמים לא מרגישים וכשאנחנו מרגישים מגלים כי מאוחר מדי.

מה שהביא אותי לכתוב את הדבר , הפד העלה את הריבית בפעם השלישית בתוך 7 חודשים, אט אט מעלים לנו את הריבית הקצב הנמוך מטשטש את האנשים מלהבין זאת, אני רוצה להדגיש זאת מצד התנהגות השוק. ראשית שימו לב שלמרות שהודעות הריבית מאחורינו השוק לא נע אתמול בתנועה כיוונית לשום מקום, אבל אנחנו הולכים וקרבים להמשך תנועה.

איך הצפרדע קשורה לעסקה הבאה שלנו, בימים שהשוק זז על צידו, לרוב הסוחרים זה נראה זמן לא מתאים אין מה לחפש עסקאות אבל בזמן השקט הזה מתחת לפני המים מניות רבות מתהוות למצב ויוצאות לדרכם הפריצה הכיוונית בשוק היא בוסט מאפס סיכונים למי שזהה את הדברים והצטרף או תזמן זאת בזמן, על כן חשיבות החיפוש של המניות דווקא בימים אלו.

בתחילת השבוע רשמתי לכם כי אנו צפויים לתנועה צידית אך ככך שהמחיר ישהה באזור מסויים זאת נטייה המשך של השוק, כיוון השענות הוא בולט וברור, הוא עשוי להשתנות אבל הכנה טובה ותזמון עם יום הפריצה היא הדחף שאנו רוצים או זקוקים על מנת להשתחרר מעול סיכון ולחץ מנטלי בפתחיתן של פוזיציות חדשות.

אז תמיד לקראת זה שאנו פותח ועדת קבלה לשבט הקופים שלי, אני נזכר במשלים על עוד חיות, אתמול בעקבות המסרונים לבוגרים עברנו את המינימום הדרוש לפתיחת הסדנה או במושגי הבוגרים והשבט עברנו את T1.

מהתחלה ושוב ושוב מכינים רשימות חדשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross