השוק כמו הנשיא אינו ברור [סקירה יומית 19.05.17]

תמונת מצב

השוק כמו הנשיא מגעגע

ההבנה כי השוק נמצא בתנועה שלא נכון לקנות אותה מצד אחד ומצב שלא נכון גם למכור אותה מצד שני, הייתה נכונה. השוק אומנם סיים אתמול בבלימה ל-spike של היום הקודם, אך מיקום האירוע והוא לבדו אינם מספיקים בכדי לשנות את התודעה הנוכחית.

אופי הניסיון לחזור ולעלות ותצורתו יעזרו לי להגדיר את הגדרת ההזדמנות הבאה שלי אך לעת עתה חסר לי מידע לקבל החלטה מושכלת ואני בוחר בהתבוננות.

הניסיון שלי לבסס פוזיציה ראשונית בטבע כשלה, המנייה שברה את קו התמיכה והוציא אותי מהעסקה. לעת עתה אין לי סימני לסיומה של המגמה היורדת ומספר הסימנים המצטברים החדשים שאני אצטרך ייקחו זמן. בכל מקרה על מנת לחזור לעסקה  נדרשים סימני סיומת מובהקים והם אינם קיימים במצטבר ולו הראשון שבהם , על כן לא רק שיצאתי מהפוזיציה היא גם ירדה מהפרק לעת עתה – נותר לי להוקיר ולקחת את השיעור בעקבות הפוזיציה.

עת להתבונן סיכמתי וזה נשאר לעת הזאת תפיסת עולמי.

אני יודע שרובכם לעיתים חושב שאני אידיוט מושלם, אגב אני בראש החושבים כך, אילן כתב על כך ספר “האידיוט המושלם”, כאידיוט אני מתווכח עם עצמי על דברים מסוימים האם הם מוכתבים לנו מבחוץ כחץ קופידון או בחירה שלנו המבטלת את עצם קיומו והכל עניין של בחירה וגישה, דתעכם?

בכל מקרה, כך הוא כתב  (אילן הייטנר) בצורה מדהימה “זה מדהים ששמחה היא החלטה, אתה בטוח ששמחה כמו גם אהבה, הן רגשות שבאים לך מבחוץ, לא צלויים בך, אבל לאט לאט אתה מבין עד כמה שמחה ואהבה הן פשוט החלטות, אז החלטנו להיות שמחים”

שוב השוק והחיים גורמים לי להרהר על הגישה שלי לדברים – שבת שלום מבורכת מתוקה ומזהירה


חוזר לטפל בענייני תיקון בזמן, כמות התוכן שהולכת מצטברת בתוכו מרגשת אותי מאוד אעדכן את מי שנרשם בהקדם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross