סקירה יומית (16.03.16 eod) – מה המשמעות של ״כולם קונים״

שימו לב שאין העצמה והצטרפות מכאן ביטוי החולשה של תנועה
שימו לב שאין העצמה והצטרפות מכאן ביטוי החולשה של תנועה

לפעמים או ליתר דיוק לרוב. הקריאה של האנשים היא סובקטיבית למשל הכותרת ״כולם ממשיכים לקנות״ תגרור אחריה לרוב כסף טיפש או כסף שחושב שהוא חכם והוא אפילו מבין משהו, האחרונים אף ישתמשו בטיעון ״אתה למדת אותנו להצטרף למה שקורה״ אז מה הבעיה בכולם ממשיכים…

דבר ראשון כסוחרים שיפוטיים. אני תמיד מפנה אתכם, לשאלה איך הדברים קוראים ולא לשאלה מה קורה, בתשובה לשאלה אתם רואים כרגע תנועה שהולכת ונחלשת, דבר שני שבגללו העליתי את המפה השבועית היא להזכיר לנו היכן אנו נמצאים במרחב.

כך שמצד ההצטרפות הציון של המקום כנקודת הצטרפות מקבל אצלי ערך נמוך, מצד המקסום הוא מקבל ערך גבוה כי כל עוד באים קונים המחיר ימשיך ויעלה, החולשה היא ביטוי טקטי מצד ניהול הפוזיציה כשאנחנו בפנים. וביטוי אסטרטגי כשאנחנו מחוץ לדבר ולא מצטרפים.

כולם מתפלאים שהכל עולה, אפילו מוצרים שמתנהגים בקורולציה הפוכה, הסינדרום הזה הוא אחד מהביטואיים הראשונים בסדרה של סימנים להיותנו בחלקנו השני של התהליך ולא בחלקנו הראשון סימנים נוספים יעידו אף על סיומו.

אני מזכיר לעצמי והמשיך להזכיר לעצמי  בכל פעם שאני נתקל בקושי, אני נזכר בשיעור העיקרי שקבלתי בחיים. אני יודע שבכל רגע נתון לא מחסרים מאיתנו כלום ומניחים לפנינו את כל הכלים בכדי לפתור כל עניין. לפעמים אנו לוקים בליקוי מאורות ולא רואים. הפתרון הוא להמשיך בעשייה במרץ רב תוך התבוננות מסביב בכלל העומד לרשותנו עד אשר נמצא  לפתרון ולתוצאה.

הרבה פעמים שאני כותב לאחר מכן אנשים מתקשרים או כותבים ושואלים כי כיוונתי אליהם, התשובה שלי אני תמיד כותב לעצמי על עצמי לפעמים את קוראים ומוצאים את עצמכם בתוך המילים.

אספר לכם כי פעם לצורך העניין הייתי דבורה, רבים אמרו לי שלא הצליח לעוף ולא הצליח לעשות עוד דברים… כילד סורר ומורד למזלי לא שמעתי “על פי כל חוקי האווירודינמיקה ועל ידי הדגמה במנהרת אוויר, הוכח שהדבורה אינה יכולה לעוף. הסיבה לכך שמשקלה, מבנה וגודל גופה ביחס הכללי של אורך כנפיה אינם מאפשרים לה זאת. אך הדבורה אינה מודעת כלל וכלל לעובדות מדעיות אלו ועקשנית מאוד בדעתה, לכן היא עפה ואפילו מייצרת קצת דבש!”

תבחרו להיות דבורה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross