סוף יום 09.04.2014

תמונת מצב סוף יום
תמונת מצב סוף יום

אלי צועק ואוו, לא תארתי לעצמי את כמות הנדיבים, זה מצריך ממני כעת, אבל מחויבות זאת מחויבות ואני מתכוון לעמוד בכל שהבטחתי ובשמחה רבה. טוב ונחזור לדברים הפחות חשובים, תאמינו לי אנחנו חולים במניה דיפרסיה, יומיים כולם צועים השוק מתפרק, השוק מתפרק הגיע התיקון הגדול ואחרי יומיים של מסחר כולם באופריה מחפשים לונגים חדשים – כשזה קורא לכם מסחר המשמעות היא שאתם קרובים מדי לתמונה וזה פוגע ביכולת השיפוט שלכם, הפתרון נזוז צעד אחד אחורה.

אחד התרומות הגדולות של ה-market profile או של נושא price action הוא הכלים הניתנים לנו בלנסות להבין את התנהגות המחיר והיא מאפשרת הבנת מימד זמן אחד ביחס למימד זמן אחר ובכך לקרוא את הסיפור המסופר.

מכאן חשיבות התזמן יש הבדל בין להתחיל לסחור msft בתוך היום אתמול (על פי שהסברתי אתמול) לבין לקנות אותה היום, למרות כי סוחר מתחיל ישאל ובצדק, שאלה עמוקה והקשה, אם נכון אתמול אז למה לנכון היום?

בתחקיר סטטסטי שעשיתי לפני החג מצאתי שחלק האשימו את ג’נט וחלק את הכסף החכם, אנחנו כסוחרים לא מאשמים אף אחד ומשכבר עושים זאת עדיף את עצמנו וממשיכים באיסוף המידע בכדי להבין את מחשבתו של הכסף החכם.

עובדתית בתחילת השבוע היינו קרובים לתמיכה עובדתית עכשיו אנחנו ליד התנגדות, האורינדציה המרחבית מאפשרת לקבל החלטות מושכלות.

הככל עניין בחיים של זוית הסתכלות השף אומר “לאדם עני עושר זה נעלים חדשות, לאדם עשיר הנעלים תמיד ישנות” ואז שוב חזר ואמר לי בפשטות “אתה זוכר החיים נמדדים במה שיש לנו ולא במה שאין לנו” לוקח לי הרבה זמן להבין אותו ולא בגלל בורותו כי אם בגלל בורתי.

שאלו אותי מה קרה זהר שאתה לחוץ, היה לי חבר בכתה יוליוס (איזה קבלות שבת היינו עושים יחד קיסר האיש ולא ידע לנגן על גיטרה) שאמר “אלו לא השבעים בעלי השיער הארוך שאני חושש מהם, אלה החיוורים והרעבים” והוא לא היה פחדן…

ממשיכים לתרום היום יום חשוב במאמץ זה עוד יכול להגיע, אפילו קצת זה עזרה גדולה ועשיתי מחקר וגילתי קסם, כל פעם שנתתי בא משהו והחזיר לי יותר (לא נעים לי כבר, אבל הנה שתפתי אתכם בשיטה).

https://www.youtube.com/watch?v=LRXRzeBO3Z0&list=PLBsYlz2pJSLa7G60Hbu0iAxH6NErVkECZ&index=2

ממשיכים במסע מעבדות לחירות…

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross