מה ההתלבטות זהר? – סקירה יומית 18.07.16 סוף יום

תבנית בתוך תבנית
תבנית בתוך תבנית

בסקירה השבועית דברנו על האפשרויות השונות העומדות בפנינו, מציע להביט שוב בסקירה זה ייקל עליכם להבין את ההתפחות בשוק. המפה היומית כרגע מכילה בתוכה פוטנציאל הנובע משתי תבניות בולטות לעין (אם כי יש כאן אפילו יותר מכך) מכאן שודאי התמונה היא שורית. צריך להבין בבחינת התנהגות המחיר מה שאנו מכנים Price Action הוא מגדיר את הכיוון והפוטנציאל אך ללא לחיצת על דוושת התאוצה שהיא הצטרפות הקונים לא יהיה מימוש של הפוטנציאל מכאן המפתח בכל יום ויום במעקב הוא שינוי המחזורים היחסים ככלי מאשר או שולל.

שווה במסגרת התיקון בזמן ופוטנציאל הרווח אל מול גדול הסיכון להצטרף בגמר התיקון ואולי לזכות בתנועה בגודל התורן (ניתן למנף זאת במניות) מצד אחד ומצד שני מזכיר כי ללא מחזור מתאים המחיר יכול ליפול כמו כיס אויר מטה ועדין אני הייתי לוקח את הסיכון (כמובן חוזר ואחזור אין סוף פעמים תוך כדי ניהול סיכונים).

התנהלות בשוק ההון היא היכולת לפעול תוך כדי המוכנות והיכולת לשלם את מחיר הטעות המשמר את ההזדמנות הבאה – החשש או הגמגום שלי אינו נובע מבהירות התמונה השורית, אלה מתוך השאלה והדיון שאני מקיים אם עצמי בהתייחס למצב של קניות יתר והאם התיקון בזמן הנוכחי מספיק על מנת למוסס אותו ולאפשר לנו להצטרף או לא.

מוחמד עלי אומר ״מי שלא מספיק אמיץ לקחת סיכונים לא ישיג שום דבר בחיים״ תהיה אמיצים רק תוסיפו דבר אחד למשוואה את האפשרות תמיד לנסיון נוסף.

יום מזהיר מוצלח ומבורך – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross