סוף יום 30.10.2914 – “אַלִּי יַסְתַנַּה – כֵיר מַן אַלִּי יַתְמַנַּה.”

בלי שגיים :-)
בלי שגיים 🙂

לעיתים אנחנו רוצים לראות משהו בכוח, לעיתים הוא הופך לנבואה שמגשימה את עצמה, המסחר פותח בהודעות חיוביות של המשך צמיחה הסוחרים מתרגמים זאת ישר “”אה בגלל הצמיחה יקדימו לעלות ריבית”” וכו, כך השוק פותח בהססנות, אך מי יכול מול מר שוק ברגע שהוא קיבל החלטה לנוע לאחד הכיוונים? ואף הבוקר ממשיך צפונה

12 ימים בהם השוק עושה HL, חוצה התנגדות בדרך ויוצר תיקון שאני קראתי לו תיקון אלים בגלל התצורה (הרצף והמהירות לא שכיחים) וכך יום לפני סגירת חודש הוא קרוב מאוד לגבוה השבועי והחודשי שיצר זנב קניות.

אם נחזור על המצב העובדתי תנועה רציפה של 12 ואין מגמה ביומי, אין מגמה בשבועי ועדין מגמה בחודשי לאחר נר המעיד על כניסת קונים, איך מתמודדים עם כל הנתונים הללו אנסה להסביר בסקירה השבועית הקרובה.

בכל מקרה אני תקווה כי ההסבר שלי לדברים כי אנו מצטרפים למה שקורה ולא מנחשים את שיקרא, מנע מרבים מלפתוח עמדות מכר לפני הזמן ושוק ושוב השוק מוכיח כי היותר במצבים של סטיות או קניות יתר, לא קשורות לתזמון מתי יסתיים המצב, תזכרו התנועה תמשיך לעלות כל עוד!

למרות העלייה הרצופה, אני שמח על הבחירה של לא לפתוח עמדות חדשות במקומות שרמת ההבנה שלי והודאות לא הייתה גבוה.

חברי הלוביים היו נוהגים לומר “אַלִּי יַסְתַנַּה – כֵיר מַן אַלִּי יַתְמַנַּה.” דהיינו מי שמחכה מצבו טוב מן המקווה, נמתין בסבלנות, נהיה דייגים טובים (תוך כדי כתיבה מתלבט איזה דג לאכול היום).

אני יודע שלאור הרצף אתם מחכים להיפוך בתנועה, אך יש כללים למתי היפוך הצליח, כפי שאמר חברי יוהן אוגוסט סטרינדברג (אני לא זוכר באיזה חודש הוא נולד) “מתי מהפכה חוקית? כשהיא מצליחה!”

שבת שלום מבורך ומתוק – זהר ליבוביץ

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross