פרקטלים. סקירה יומית 31.10.17 השוק מייצר פרקטלים ואנחנו?

פרקטלים
פרקטלים בסנופי

פרקטלים או תהליכים בחיים🌑🌘🌗🌖🌕🌒🌓🌔

פרקטל חודש חדש בפתח

לפעמים כשאני אומר שאני מבין למה אנשים לא מצלחים בין היתר אני מתבונן על עצמי ועל איך אני מתנהג ומגיב לדברים, אבל גם איך אחרים מתנהגים אלי או לדברים הקשורים בי… על התנהלות שלהם אין לי שליטה אבל על ההתנהלות שלי ודאי יש לי.
הקושי הגדול שלי מגיע בעיקר במקומות שאני בטוח שהייתי רחב לב אולי יתר על המידה בו במקום שצד שני חושב שלא ראית אותו או שהוא בתחושת חוסר למרות הדברים. תשתי במקצת מלהסביר דברים מסויימים. ככל שהשנים עוברות אני הולך ומוצא שאין קיצורי דרך וכי על מנת שנבין דברים מסויימים עלינו לחוות אותם בפועל ולא דרך הסבר של משהו ולא משנה כמה ההסבר יהיה טוב ובהיר.

אני קורא כעת כתבה מזעזעת, אם כי חשבתי על התוכן שלה בעבר תוך כדי שימוש בתוכנת הוויז ״כך השתלטו ווייז וגוגל על כבישי ישראל: ״בסוף מיליונרים יוכלו לקנות עדיפות בפקקים״, נזכר בספר הראשון של ״משחקי הרעב״ טרילוגיית ספרים בדיונית שהופכת למציאות פוטנציאלית לצערי.
אנחנו עוברים תהליכים מצד אחד מדהימים ומצד אחר מפחידים. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא קודם כל להבין את העולם החדש לקראתו אנו הולכים. לעסוק בעיקר בבידול בין דברים שיש לנו שליטה לבין דברים שאין לנו שליטה ולקחת אחריות ולפעול במקום שיש לנו שליטה.

מסקנה: בחיים של היום עלינו לחיות חיי למידה ועשייה עצמאית על מנת לגלות בעצמנו כיצד הדברים פועלים רק דרך חיים של עשייה ויצירה עצמית של דברים תוך כדי לקיחת אחריות על תוצאות מבלי להאשים את האחר או הנסיבות אפשר להגיע לתוצאות חיוביות בעולם המסחר ובחיים בכלל.

מי שעוקב אחרי בתכנית השבועית שלי ״עושים דווקא לוייקוף״ (ימי א׳ 09:00) רואה איך בכל שבוע אני מעלה כתבות בסגנון המעידות על השינוי והתקופה המיוחדת שאנו נמצאים בה.

אני כותב בעיקר למרות  שבטח לא מובן בקריאה ראשונה מה הקשר בין הדברים או כיצד אני רוצה לקשר בין הדברים לסקירה יומית. התשובה היא שוק ההון, שוק ההון הוא המקום היחידי שבו אני יכול לבוא לידי ביטוי בלא קשר לאף אחד חיצוני מלבדי, שוק ההון הוא המקום היחידי שמאפשר לעלות ״לספירלת הכסף״ . שיטה שפתחתי וארגנתי, בה אני  להוביל מוביל עוד ועוד אנשים שמבינים שמגיע להם לחיות טוב ורוצים להשקיע בעצמם. תבין להיות סוחר זאת דרך חיים שמתחילה ממודעות.

לפעמים אנשים מבחוץ אינם מבינים כמה מאמץ וחשיבה ותשלום בדמים, העניין של לזקק את החומרים והמחשבות בכדי לאפשר לעוד משהו להבין נקודה או מהות בעולם המסחר. אני בטוח שאנשים אינם מבינים את הדברים אלה בעיקר כאלה שקבלו אותם כמעט בחינם או ללא תמורה ונראה להם אובייס העניין או השימוש בו. (שלא לדבר על העתקה של תכנים, רעיונות או שפה ללא אישור וללא הסכמה או איזכור המקור), אבל אני אגרום להם להבין. אם לא אני אגרום להם להבין החיים יגרמו להם להבין, כי מה שלא שלך לא יגיע לרמת הדעת שהיא המיומנות.

לפעמים נזכר ומפנים לעומק את עניין בזעת אפך תאכל לחם – אני מבין שרק רעיון או עניין שאתה עומל עליו מחשבתית, התנהגותית או פיסית מובן ומופנם. כך שאתה באמת אוחז בו ברמת דעת.

בכל דרך אחרת שאינה עוברת דרך בזעת אפך…היא תגיע מקסימום לרמת החוכמה במקרה טוב יותר בינה – אבל שניהם לא מדרגות שמכילות מיומנות, האחוז במדרגות אלה לא יבין למה הוא נתקע שם עד שלבסוף יאשים את הרעיון או את האחר.

יש פער גדול  בידיעה של משהו להבנה של משהו, בקריאה ראשונה נראה שהבנה חשובה מהדעת, האמת היא הפוכה, הבנה בלא מדרגת הדעת היא להבין משהו אך בלא יכולת ומיומנות יישומית מצליחה.

רק מי שהגיע למדרגת הדעת הפנימית והפנים יכול להיות בעל מיומנות מסחר. זאת הסיבה מדוע אתם פוגשים המון אנשים בשוק שמבינים את השוק ואת החומרים אך לא מצליחים במיומנות המסחר. הבנה ודעת הם שני מדרגות שונות, בכדי להיות סוחר צריך להגיע למדרגת הדעת הפנימית.

מצב השוק הנוכחי ☄️

כך לדוגמא אני מדגים לכם כיצד השוק חוזר על עצמו. לא פעם בצורה של פרקטלים. דוגמא לכך סימנתי על הגרף היום, עוד דוגמאות הצגתי בסקירה השבועית, אלה הן תבניות התנהגותיות שהולכות ומתעצמות, ככל שמבינים אותם ויש את המיומנות ניתן לנצל אותם, אחרת אתה נשאר כצופה או מבקר מהצד.

סוף שנה בפתח ויש לי המון משימות וסדר לעשות. מזל שאני מוקף צוות שנכון לעשות לעזור ולקדם את משפחת זהרטרייד, מזל גדול שאנו בתקופה של המון שפע של מידע וכלים, רק צריך להמשיך במודל שלנו שעוזר לנו בכך פעם לעלות עוד ״מעגל״ ובספירלת ההצלחה.

בכל מקרה כל מי שרוצה להיות במדרגת הדעת ולאחוז במיומנות ולא רק בהבנה מוזמן לפנות אלי. אתה שכבר מבין את רעיון ״הכל עוד..״ וספירלת הכסף והדרך שלנו מוזמן להפיץ את הבשורה.
יום ב’ 6.11.17 – התחלת הכשרת מסחר תוך יומי
יום ג’ 26.12.17 – התחלת הכשרמ מסחר סוינג

יום מזהיר מבורך ומתוק שיהיה לך
זהר ל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “פרקטלים. סקירה יומית 31.10.17 השוק מייצר פרקטלים ואנחנו?”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross