סוף יום 25.08.2014

אויר הרים צלול כיין
אויר הרים צלול כבירה

חגיגות המילניום, חגיגות האלפים, כאנשים אנחנו מחפשים סיבה למסיבה, הסגירה השבועית קרוב לגבוה פותחת את השבוע עם פוטנציאל הרחבה שאכן מתממש, אפילו ירידה בנתון הנדל”ן לא עוצרת את השוק כשהוא מחליט לעלות מעלה, כל שנותר הוא לכל עמדות הלונג להמשיך לעצום עניינים ולמקסם את העמדות כל עוד כפי שאנחנו עושים לדוגמא ב-GILD  ובשאר עמדות הקנייה שלנו.

עדין התנועה היא תנועה רציפה מתוחה ואנו קרובים יותר להיפוך בתנועה מאשר להמשך כך שמי שלא נכנס בתחנה קרוב לתמיכה כעת יכול רק להתמודד ולהתכונן לדבר הבא ולהכין תכנית עבודה ורשימת מניות סלקטיביות בהתאם.

תבנית פתיחת הרגליים שכרגע השוק ועוד כמה מגזרים מצוי בה, הזכיר לי בדיחה גסה שסופרה לי, ברוח הדברים אוכל לומר אם השוק יחזור למרכז התנועה “מי רוצה לתלות כביסה כש…”, באי המחזור הבא יבינו על מה מדובר.

לא תמד אנשים מבינים למה אני פועל כפי שאני פועל, אני מנסה להסביר, ודאי כל דבר בסופו  של דבר קורא בגלל סיבה. לפעמים הסיבה היא שאני טיפש ומקבל החלטות גרועות. אך גילתי שלא לקבל החלטות טיפשי אף יותר.

אנסה להסביר זאת בעוד דרך יש כאלה שסוחרים על-פי הסתברות וסטטיסטיקה, למשל יש מחקר שמצא כי גברים נשואים חיים יותר מגברים לא נשואים, אולם הם לא הוסיפו וסיפרו כי רבים מהם משתוקקים למות. אגב אני בחרתי לחיות כך או אחרת – בחרתי בחיים של כל עוד…

אז סטטיסטית התנועה היית צריכה כבר להתהפך אבל מי שנכנס לשורט ללא סימן “משתוקק למות”, חשוב לעשות דברים בדרך הנכונה ובזמן הנכון, היו סוחרים נבונים ושיפוטים כך תוכלו ליהנות מהמסחר ומהחיים.

ששואלים אותי מה היתרון של השיטה שלכם, אני עונה כמו שענה חברי וודי אלן באחת החופשות המשותפות שלנו באחת החופים (שם החוף יתגלה לבאי הקורס הקרוב), כך הוא ענה “יתרונותיו של הנודיזם בולטים לעין”

אתן מוזמנות לראות את יתרונות השיטה – שומרים על חדוות הדרך…


 

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross