סוף יום 22.10.15 – שיטה לפתרון בעיות והסרת דאגות או Level Of Knowledge

עושה סימנים כי השוק מגיב לתחתית התווך הקודם
עושה סימנים כי השוק מגיב לתחתית התווך הקודם

אחת הדרכים שלנו לבחון את השוק, מכונה אצלנו תוך “בדיקת רקע”, שעניינו כיצד השוק מגיב להודעות ביחס לסטטוס השוק, דוגמא מזערית לכך ניתן לראות לאחרונה כי למרות כי פורסמו דוחות חיוביים בסה”כ מצד השוק, השוק מגיב בשלילה.

פוטנציאל התסריט כפי שציירתי אתמול ודאי עולה ככל  שהשבוע יסתיים בבר שהינו פוטנציאל היפוך מסוג key rev וסגירה קרוב לנמוך ודאי תגדיל את הסיכוי לדחף מטה.

צורת התנועה היורדת באם תתפתח והקצב שלה יתנו עוד סימנים בתצרף המצטבר האם מדובר  באיסוף או פיזור, השוק באזור זה לעת עתה אינו מחלק מתנות והוא די מצליח לטשטש את כוונתו כל עוד הוא מעמיד אותנו במרכז התווך של הבר שנוצר בחודש אוגוסט כפי שמסומן לאורך הסקירות ולאור הנתונים הסותרים במפות הזמן השונות.

אנו כמו אנשי מז”פ או אנשי מודיעין טובים אוספים חלק ועוד חלק על מנת להתחבר ולהבין את דעתו ומחשבתו של הכסף החכם המוכנה – CM

הוקס שהיה דיקן מכללת קולומביה אמר “מחצית מכמות הדאגה בעולם נוצרת כשאנשים מנסים להגיע להחלטות בטרם השיגו מידע המספיק כדי לבסס עליו את ההחלטה” אנו קוראים לזה ב-ZT רמת LOK דהיינו רמת המידע והוודאות שיש לנו בנקודת זמן מסוימת ונותנים לה ציון בראש level of knowledge  אם הציון בראש נמוך לא פועלים.

דייל קרנגי מציע שיטה לפתרון והסרת או קטנת דאגות אחת מהן היא התהליך של שאלת שאלות נכונות, אנחנו בזהרטרייד אמצנו זאת כדרך חיים בהתנהלות בבואנו לנתח את השוק או מניה וכניסה לפוזיציה

מה הבעיה?
מה גורם לבעיה?
מה הם כל הפתרונות האפשריים לבעיה?
מה הפתרון הטוב ביותר לבעיה?

מי שעוקב בצמידותאחר הסקירות שלי רואה כי זוהי תבנית הפעולה שבא אני שואל את עצמי שאלות. היכולת שלי לענות עליהם קובעת את רמת ה-LOK שלי וממילא את דרך הפעולה שאני בוחר, לפעמים התמונה נוטה לכאן או לכאן ובגלל רמת ה-LOK הנמוכה לא אפעל ובמקום עם רמת LOK גבוה אפעל במלוא יחידת הסיכון.

תוסיפו  לכך את היכולת ואת הנכונות לשלם על מחיר הטעות והרי לכך תחילתו של הבנה כיצד מתנהל וחושב סוחר שבוחר לחיות חיי עשיה בפועל

הפתיח שלי של כלל הקורסים, מתחיל באמירה וההבנה שהבדל בין הכסף החכם לטיפש הוא בשאלות שאחד שואל לעומת השני, נמשיך לשאול את השאלות הנכונות ונפעל לפי התשובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross