סוף יום 22.06.15 – אם….? אז….?

השוק דוחף פנימה את כל מי שעוד לא קנה
השוק דוחף פנימה את כל מי שעוד לא קנה

סימני אופטימיות שבאים לפרקים גורמים לשוק להיות שורי או נטרלי וחוזר על עצמו שוב, כך לפרקים, לא רואים את הדובים, רק הבלחות של שורים לתוך השוק.

התמונה השורית השבועית כפי שעולה מהמפה המצורפת תהיה כל עוד המחיר מעל נקודה 1 ונטרלית מתחתיה, תמונה דובית תחזור רק בשבירה וסגירה מתחת לתעלה.

מסתמן כאילו השוק מנסה בכח להיפתר מכל הפרעה בכדי לנוע צפונה, אך תסריט התעוררות שלי עודנו מונח לפנינו.

התסריט למעשה מייצר נתיב אסטרטגי אותו ניתן לנצל בדרכים שונות ככל שהשוק נותן סימני אחיזה על הנתיב עצמו, כן , אפילו בהרחבה מעלה ככל שתקרה.

האינדקס דולר מצוי על רצפה כפוולה ויש לקחת זאת בחשבון מצד אחד מצד שני הגאפ מעלה בחלק מהמגזרים מחק את דוביותם – כך שהפינה הנוכחית אינה פשוטה כלל והדרך שלי להתמודדות אינה דרך הפרטים כי עם דרך התמונה הכוללת של התנהגות השוק.

העצבנות מתחת לפני הקרקע באה לידי ביטוי בקצה אנטנה דרך התנהגות האגחי”ם, דרך כך שהבטחונות הנדרשים במסחר במטבעות הועלה קיצונית וכו’, אף מנהל סיכונים לא נשאר חשוף בחוסר ודאות הנוכחית. לפעמים נכון להתבונן עד שיש מספיק מידע שאתם אספתם ולא רעש שסופק פנימה.

תזכרו את הכלל הסופי ככל שהשוק מלא ומתמלא בקונים, כך השוק דרך לכיוון השני- והשאלה הגדולה כמה קונים או עוד כמה כסף יש שיכול להיכנס פנימה כתשובה לעד כמה השוק יכול עוד לעלות.

לפעמים אני רואה ניתוחי במצב בחיים שמצחיקים אותי, תהליך האם אז… והמשכו אם… אז… לעיתים מביא למסקנות מוטעות או מצחיקות, רצוי שנפקפק כל הזמן בעצמנו, כך לדוגמא  אני נזכר שפעם הבאתי לכאן את הסיפור הבא ושאלתי מה המסקנה כשאלה ריטוראית להמחיש את הנקודה שלי

וזה הולך כך “לסבא של אברהם לינקולן גם קראו אברהם, גם לו היה בן בשם תומאס וגם הוא נרצח”, מה המסקנה? וכיצד נפעל בהתאם לכך?

יום מזהיר ומוצלח – זהר

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross