סוף יום 19.11.2014 – פתחנו וסגרנו באותה נקודה

האם המחיר יכבד את קו הנסיקה?
האם המחיר יכבד את קו הנסיקה?

אני לא חסיד גדול של קוי במגמה בצורה בה רוב העולם הטכני משתמש בקווים זה אתם יודעים, אנו משתמשים בקוי מגמה ככלי המעיד על קצב גידול קיטון התקדמות  נסיקה וכו’ או לשם הדגשת תבניות מתהוות.

אז אתם לבטח שואלים מדוע מדי פעם אני בכל זאת מסמן קו מגמה כזה או אחר והתשובה היא תוד”א (תודעת אויב) אני חייב לדעת על מה ואיך אחרים מביטים על השוק ויודע שהם עלולים להגיב במקום הזה וזאת חשיבותו היחידה של הקו במקרה הנוכחי (חשיבות נוספת שעולה מהקו היא קצב הנסיגה הקבוע של המוכרים שמהווה סוג של סטייה).

בכל מקרה המחיר טרם הגיע ליעד ההרחבה הפוטנציאלי בהתייחס ל-ATR  שעומד על עוד כ-30 נקודות מהמיקום הנוכחי.

הדולר הולך ומתחזק והכמות המצטברת של התחזקות הדולר מול החלשות שאר המטבעות בעולם עלולים להכריע את השוק מטה בסופו של דבר.

בכל מקרה במסגרת פינת הכל עוד… החודשי בתנועה עולה השבועי בתנועה עולה והיומי שבר נמוך אתמול, כך שנחדש מוד לונג רק מעל שבירת הגבוה של אתמול עד אז חוזרים למוד גדר או ליתר דיוק ממשיכים במוד הזה.

אני מנסה לחלוק עמכם לעיתים את מה שהצלחתי לראות סוג של ערבות הדדית פנימית, ככל שאני מעמיק לומד ומתבונן מצד שני כך זה גורם לי לרצות דווקא לשתוק.

לפני כמה שנים הקשבתי לפבלו (פיקאסו למי שלא למד איתי ואתו בכתה) אמר לי זהר “זה לוקח זמן להפוך להיות צעיר” ואז מלמלתי אז כדי להתחיל עכשיו, לא?!

ממשיך לקרוא מחוכמת המזרח לין צ’י אומר “כאשר אתה רעב, תאכל את האורז שלך. כאשר אתה עייף, תסגור את עיינך. טיפשים יכול להיות שיצחקו עלי, אך חכמים יבינו למה אני מתכוון.”

לא תהיה לכם מנוחה עם לא תהיה שלמים עמה, זה בסדר גמור לנוח לפעמים

יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross