סוף יום 19.03.15 – התחזקות הדולר כגורם משפיע

בתוך הטווח
בתוך הטווח

התחזקות הדולר טענתי ואני ממשיך לטעון מהווה גורם שלפחות יתחיל את מהלך התיקון בשוק ולהיפך. אתמל ראינו זאת בצורה ישירה כך שמעקב אחרי אינדקס דולר בזמן מהווה אינדקטור טוב לכיוון השוק.

כללי המסחר בדשדוש הם ברורים והנטייה שלי להמשיך ולמכור התנגדות ממשיכה כל עוד התמונה בזמן הווה מזמינה זאת, יש שטענו שהסמנים עדין לא מספיק ימנים בשביל להתחיל למכור ואני ודאי אוכל לקבל זאת, אם זאת להתחיל לתפוס עמדות במנות קטנות ולהגדיל בהמשך עם ההצלחה בהחלט עשוי להתברר כי מעשה נבון.

תמונת המאבק או חולשת המחיר עולה בברור ככל שהמחיר מגיע לאמצע טווח ומטה, כך שאם כעת שהמחיר הוא קרוב לחלקו העליון של הטווח עדין ישנם אנשים בתודעה קניה אך ככל שהמחיר יחזור לאמצע ומטה הם ודאי יעלמו.

מכאן שהמבחן עדין הוא היכן יסגר החודש ביחס לחודש הקודם או הגבוה השנתי כמאזן אסטרטגי לחפש או לא לחפש עמדות מכר.

אתמול הוא ודאי אינו איזה יום בשורה, יום פנימי המעיד על חולשה שנובעת מהתחזקות הנולר והעלמותם של הקונים.

זאת עת טובה להזכיר כי בשוק ההון איננו צריכים להיות חכמים יותר מכל היתר כי אם ממושמעים יותר (באפט),

לעיתים הרבה מתלמידי כדרך בלתי מודעת לעצמם מכינים תוכנית כשלון במקום תכנית הצלחה ואז הם נכנסים לדיון על מוסריות הבורסה, כפתיח לשיחה אני תמיד מצוטט את דבריו של ביל בונר שאמר “הבורסה בוול-סטריט אינה עושה דבר מרושע, היא פשוט מבצעת את תפקידה – מפרידה טיפשים מכספם”

ודאי אמר זאת בהומור ובודאי אנו כקבוצה נמשיך ונפיץ את הבשורה ונחלוק את הידע כך שפחות ופחות אנשים יפרדמו מכספם ואף נראה כיצד השפע אפשרי וקיים לכולם.

שבת שלום מבורך ומתוק

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross