תמונת מצב סוף יום 28.05.2014 – קניות יתר

תנועה עולה מתוחה לקו מכירות היתר
תנועה עולה מתוחה לקו מכירות היתר

הזכרנו מגמה עולה, תנועה עולה בכל ממדי הזמן, ובכל זאת לשאלה האם קונים ענינו בתשובה שלילית.זאת מפני שאיננו מצואיים בתחנה ואנו מוצאים על קו התנגדות וקו קניות יתר שלרוב קרוב יותר לתחילתה של תנועה הפוכה ואכן היום השישי לתנועה העולה הסתיים בכניסה של מוכרים KR.

מפתח  נוסף שהזכרתי הוא הפער הפתוח Break a way gap כל עוד הוא פתוח אכן התודעה של עמדת קניה נמשכת, סגירה של הפער ונקבל פער מיצוי שיעיד על חולשה ונחזור לחפש עמדות מכר (עוד יש לעקוב לקראת סוף שבוע וסוף חודש אחר המחזורים הנמוכים במפות השבועיות והחודשיות שיוצרות סטייה).

למי ששואל היכן התחנה הבאה לעמדות קניה במידה והשוק ימשיך מעלה, התשובה בכל היפוך מעלה לאחר התיקון שיבוא מעל קו המגמה שציירתי במפה היומית, ככל שירחק ממנו כך אתייחס אליו כאיכותי יותר ולהיפך תוך תקווה שלא מדובר מלכודת דובית.

נתון חשוב להיום בין היתר הוא נתוני המסחר הגולמי של ארה”ב לרבעון הקודם, נתון שעשוי לשפוך אור על האם קצב הצמיחה הנוכחי עומד או לא עומד בצפי, תוצאה שתהיה לה השפעה ישירה על המסחר בהמשך.

למרות “ההתעקשות שלי” ולמרות שאמרתי לכן שיש להקשיב בזהירות רבה, כל מה שאני כותב לכם זאת האמת שמשתקפת לי מהתבוננות ובכל זאת איך אמר לי טוני (רובינס) הבוקר בקפה “תישארו מחויבים להחלטות שלכם אך גמישים בגישה שלכם” אומרים שהוא מאמן טוב וזה בסדר גמור לחלוק עלי או להסכים העיקר הוא תמיד הבחירה העשייה והיכולת הכספית והמנטלית לשלם את מחיר הטעות.

יום מזהיר לכם – זהר ליבובי

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross