סוף יום 11.12.2014 – זנב קניות או קשקוש בזנב?

זנב קניות או קשקוש בזנב
זנב קניות או קשקוש בזנב

שלשום השוק ירד מטה תוך כדי שהוא מתבסס במקום חדש שמצא, במסחר בלילה (טרם פתיחת המסחר) ראינו כי המחיר ממשיך להתבסס סביב שער הפתיחה דבר אשר יוצר עוגן. כך ידעתי שכל ירידה מתחת לאזור זה שלא מלווה במחזורים גדולים מהווים, גדולים לכדי שהתגבר על גודל העיגון יבוא לתופעה הפוכה של המחיר והוא כלפי מעלה.

כך ניצלתי את המצב לבצע עמדת מסחר על אפל שאת חלקה הראשון ראיתם בסרטון שצרפתי, אתמול ואת וסיומה על הרבע האחרון אתם ודאי יכולים לראות עוד 4 נקודות מעלה יחד עם הרבע האחרון של MCD  ושוב יש לך דוגמא של חשיבות המקסום וכיצד סוחרים את מה שיש בשוק.

באחת נצלנו את הדחף מטה ומקסמנו את התוצאה בשנייה נצלנו את האנומליה בכדי לבצע עמדת קנייה ומקסום.

נחזור לשוק, השוק כרגע נמצא באזור הוגן שבו הוא יסחר ככל שתתקיים בו סחירות, הטווח מסומן ככל שהסחירות תיחלש יחזור פוטנציאל התנועה, הבר של אתמול על פריצת הדמה שבו אמור להצביע על עוצמה, אבל בזכות כלים נוספים שיש לנו אני טרם מתייחס אליו שכזה וזאת עד שנקבל המשכיות בתנועה כלפי מעלה שכרגע אין לי סמנים מעידים על כך.

רוצה להזכיר כתבה על אפל המדברת על הירידה הגדולה שהייתה במניה לפני כמה ימים שביום הירידה לא ידעו את הסיבה, כעת מי שעובר זמן דברים מתחילים להתבהר, אולם עלינו תמיד לדעת להגיב בזמן אמת את הסיבה שוב ושוב אנחנו רואים כי יודעים בדיעבד הכל, אבל מה שיותר חשוב בכתבה זה ללמוד על התנהגות המוסדיים בחודש דצמבר, מומלץ לקרוא.

לא כל דבר אני יודע תמיד להסביר לפעמים דברים נראים נוגדים האחד את השני ציטוט שאולי עוזר לי קצת להסביר זאת הבוקר (נאמר ע”י אחד מתלמידי שהיה בא לקבל אצלי שעורים פרטיים במתמטיקה ופיזיקה) אלברט איינשטיין “זה אפשרי לתאר כל דבר בצורה מדעית, אך אין בכך שום היגיון. זה כמו לתאר סימפוניה של בטהובן כשינוים בלחץ האוויר”

רק הבנת המכלול ושליטה בכל הזמנים תהפוך אותם באמת לסוחרים – יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross