האפקט החברתי וכיצד הוא גורם לנו לסחור (הפעם לסחור=סחרחורת) – סקירה יומית 09.12.16

עוד זוית להבנת קניות היתר
האפקט החברתי – beep

האפקט החברתי, אני קורא לו בשם “כיצד רעש ה-beep משפיע עלינו?” הרבה פעמים כשאנשים נמצאים בעסקה הם מנוהלים ע”י הפחד שעליה חזקה או קיצונית תבוא אחריה תופע של ירידה חדה וקיצונית, רוצה להזכיר לכם את סדר הדברים לרוב לפני שהתנועה (ודאי השוק נופל) ישנה תופעה של עצירה שבה מתבצעת טרנספורמציה של כוחות ואז מתחילה התנועה הנגדית, ההבנה הזו ודאי תאפשר לאנשים לנהל טוב יותר את הפוזיציות שלהם – בכל מקרה השוק ממשיך להיות במצב של קניות יתר, קושי בתנועה החל אתמול שהוא נדבך בטרנספורמציה עליה אני מדבר בתנועה.

בהמשך למה שכתבתי אתמול על הקופים, הוסיף לנו לידע אחד מבוגרי היקרים (ניצן כהן) סרטון על אנשים המדגים ומסביר את התופעה אצרף לכם כמובן כאן את הסרטון, דווקא בזמן הקרנת הסרטון אני מזכיר לכם את שאני נוהג לצוטט בכדי שלא תיפלו במלכודת אפקט החברתי, המשפט אומר “האמת היא אמת. האמת אינה תלויה במספר האוחזים בה אלה בעצמו” – על זה הוספתי על תפחדו להיות היחידים שחושבים משהו – זה קורה לי הרבה.

Social Conformity - Brain Games

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross