זה לא טעות זאת עוד דרך להבין את השוק [סקירה יומית 25.5.17]

יש דרכים רבות להביט על העולם ולהבין אותו

יש דרכים רבות להביט על החיים

בכל מקרה פותח בהערה זה הגרף השוק שמודפס הפוך בכדי להמחיש את עניין הלחץ מצד אחד של השוק ומצד שני את חולשת התנועה הנוכחית – כפי שפתחתי יש דרכים רבות להביט על הדברים בכדי להבין אותם.

אני מתחיל את סריקת הבוקר בהתבוננות על המגזרים לפני שאני עובר להביט בשוק בכללותו.

בדפדוף מהיר מביא לכך שהחומרים נראה לי שורי, האנרגיה בחודשי סקויז נמוך הזדמנות קניה ב-HH הראשון שיבוא בחודשי, הפיננסים נשען על החלק הנמוך של הטווח ומרגיש לי אי נוחות, תעשיה חוזר להיות שורי, טכנולוגיה כמו השוק השבועי עם סימנים לכניסה לתנועה צדית היומי מעיד על הגעה בחולשה לתקרת התנגדות, שאר המגזרים שוריים עם תבניות מתכנסות כך או אחרת.

זהו זרקתי בוץ של מלל במעבר על המגזרים במהירות – כעת נתבונן על השוק.

חברים השוק חזר למחיר ATH  (לגבוה של כל הזמנים), הוא לא חזר לשם בעוצמה רבה כך שקשה או מרגיש אי נוחות להצטרף לתנועה הזאת.

בכל מקרה דבר אחד בטוח – סימני הסיום טרם נראו – אני אפעל לפי העיקרון המתמשך שהעכבר השני אוכל את הגבינה ואצטרף “בסיבוב הבא” ככל שאקבל הזדמנות טובה לעשות זאת.

השוק ממשיך לרתוח – גם הבנה שהשוק (הממשל האמריקאי) הולך ליצור היצע על-ידי מדיניות של מימוש נכסים לא גרמה לשוק לעצור – השוק ממשיך לרתוח ויש להמשיך ולמקסם.

הדולר נמצא במכירות יתר ברמה היומית מה עשוי לגרום להתחזקות השער בימים הקרובים, אך טרם קבלנו סימנים לשינוי המגמה בכללותה מנגד בולטת חולשת המטבע המקסיקני למי שרוצה לקנות טורטיות בזול.

הנפט בהתנהגות הנוכחיות מייצר מצב שבו כל תנועה יורדת בחולשה מהווה הזדמנות קנייה נהדרת, גם באג”ח ל-10 שנים הזדמנות בדחף היומי לכניסה לעסקה לפחות למספר ימים.

גם האורז מתחיל להיות מעניין למעקב – בקיצור נעים מדי פעם לדפדף גם בשוק הסחורות לראות שקופצות או מתהווה הזדמנות.

זה הכיתוב שיצא לי בלי עריכת יתר בדפדוף הבוקר שלי על הדברים – כל שרציתי שיעלה זה רוח הדברים כפי שאני רואה אותה דרך התובנות שלי.

אני לא יודע ספרתי לכם שמלבד שהייתי שחקן כדורסל ב-NBA גם הייתי שחקן בפוטבול מצטיין (התכונות הפיסיות הטבעיות שלי גרמו לכך שאהיה מוכשר) ואז בא המאמן ביל בליצ’ק ואמר לי זהר “הכישרון יגדיר את המינימום שלך, האופי והעבודה הקשה יגדירו את המקסימום”

טוב נמשיך את היום בשאר ההכנות נשארו לתיקון בזמן – יום מבורך מוצלח ומתוק לכל משפחת זהרטרייד

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross