סוף יום 10.06.15 – הבנה של סוקרטס ולא רק הקריאה יביאו את הסוחר למקום אחר

spx110615

היכולת להישאר מחובר למציאת משמעותה היכולת לא לראות דברים דרך מסננים או סיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו, רצף ימי ירידות הרגיל את הסוחרים להתנהגות מסוימת ואז לאחר שה-CM הכסף החכם  הבין זאת, יגרום לידיים חלשות ולסוחרים לא מנוסים לרצף של הפסדים, בנוסף לאי היכולת שלם לראות ולהשלים עם מציאות חדשה, זהו מאפיין סוחרים שאינם מנוסים או אינם לחלופין מבינים את עומק המסחר – תופעה המוכרת בצורה רחבה יותר בשם אפקט “מידאס” – תחושת מגע הזהב המדומה שלעיתים כולנו נופלים בה, גם הטובים והוותיקים שבסוחרים (ההבדל הוא שלהם זה קורה פחות).

לשמחתנו ההבנה שלנו את עולם המסחר מקטינה את התופעה הזאת בעיקר בעזרת שני אמצעים, הראשון השתתפות בחדר האימון היומי שלנו בזמןן אמת, אשר בה אנו עוזרים האחד לשני לשמור על תודעת מציאות והבנת מציאות משתנה והדבר השני , הידע וההבנה שלנו את העולם הניתוח השיפוטי ושימוש בכלים מתקדמים המופעלים על המעגל החיצוני והחשוב מכל שהוא השוק.

כך לדוגמא דרור פתח בעמדה נהדרת ממוקסמת ואף עזר לאחרים לשמר את תודעת היום, התנהלות מקצועית לחלוטין, תוך שהוא מבין שהשוק נמצא בפער שכיח ובנסיעת פתיחה שיוצר פוטנציאל הרחבה צפונה של הבר השבועי, כל היתר היה ישיבה על הידיים וחיוך תוך הפעלת מנגנון התקווה שאנו מתאמנים עליו ללא הרף בזהרטרייד.

הסקירות כאן שמטרתם לעזור לכם להבין היכן אנו נמצאים במרחב ומה המשמעות הנובעת מכך, או בצורה פרטית כתבנו והסברנו

אנו אחרי אמצע התנועה במפה היומית, קרובים לתמיכה בה המוכרים מפקסים לרוב לבוא, בר שבועי שטרם הגיע למיצוע הן בגודל והן ברמת הסחירות גילמו פוטנציאל תנועה שהבנתו הפכה את יום המסחר אתמול לאחד הקלים.

לסיכום כתבתי כי תכנית העבודה קונים את הדחף הבא או מוכרים את התנגדות הבאה

בכל מקרה השוק מחזיר אותנו להתנהגות האופיינית האחרונה של יצירת שפלים במפה השבועית, עולים, צולעים, לא איכותיים אבל עדין עולים וכאן הקושי הגדול של התקופה והוא הדיסוננס לבין מה שקורה בפועל לבין איכותו.

בתקופה זו אנו מוכרים פינות ברורות, תוך נכונות לשלם את המחיר ועל כן אנו מקטינים אותנו ומגדילים בהתאם להתפתחות.

שני אמירות והפנמות של סוקרטס עוזרים לנו כסוחרים לשמר את הקיים ולהמשיך לפרוץ קדימה והם משלימים מבחינתי האחת את השנייה, והוא נקודת הבסיס ומקור לתכנית העבודה שאנו בזהרטרייד עולים עמה לעמדה, האמירות הן “התובנה האמתית היחידה היא לדעת שאתה לא יודע כלום.” והשנייה “הסוד של השינוי הוא למקד את כל האנרגיה, לא בלהילחם בישן, אלא בלבנות את החדש.”

כל יום עומד בפני עצמו – יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross