הכוח של המדיה. תמונת מצב 22.08.18

zohartrade
ים – יבשה, עשינו גבוה חדש?!

לחיי התמימות

סיפור חיי (שלא תמיד נבחר ע”י אבל הוא סיפור חיי) הביא אותי למקומות שונים שדרכם אני יכול להבין ולהסביר את עולם המניפולציה טוב מרוב האנשים, לבטח לאלה שלא מודעים או מתעלמים ממנה, בין היתר יצא לעבוד בעיתון מקומי ומול עיתונות מקומית.

שימו לב למניפולציה הבאה “טלטלה בשוק שירותי הברוקראז’: הבנק הגדול בעולם משיק אפליקציית מסחר חינמית”… האמת מתבררת מהר מאוד עם כי לא בטוח שתפוקת המילים שנבחרה בכותרת התמוססה.

והנה מגיעה אלינו כותרת המשנה שכבר מתחילה לגלות טפח… “ג’יי פי מורגן צ’ייס יפעיל החל משבוע הבא שירותי השקעות דיגטלי מוזל או ללא עמלות…” המקור הוא “לפי דיווח CNBC. חותם על עוצמת (מיד תבין שייתכן שיש כאן מניפולציה) מניפולציה).

ישב העורך וחשב איך אחזק את האיפקט של העניין?! הוא מצא דרך נהדרת הוא מסיים את כותרת המשנה שאין לה קשר לעניין “אמריטרייד, צ’רלס שוואב ואי-טרייד צונחות בוול סטריט” (ואולי כן אגב אם אינך מזהה אלו ברוקרים אמרקאים שנחשבים זולים יחסית לבנקים)

ואז נכנסים פנימה ורואים כי הטבת המסחר חינמית היא על 100 פעולות בלבד מי שיחרוג מהמכסה יידרש לשלם 2.95$ לכל פעולה מסחרית נוספת… דהיינו הטבת עמלות בסך של כ-300$ (סליחה שעגלתי מספרים)

מדהים כי אם תפנה אלי בנוגע לפתיחת חשבון מסחר (תכתוב לי מייל ואדאג לך מיד להרבה יותר מכך) אשיג לך הישג עמלות לפחות כמתואר בכתבה (רק שאני לא אזכה לכותרת שהצליחו מחלקת קשרי משקעים של הבנק להוציא).

אגב לפני כן הם גבו ע”פ הכתבה 24$ לפעולה (וואו מדהים כמה רווח ואיך אנשים עדין סחרו דרכם) ובכדי להנות מ.. נדרש ממך להיות לקוח בנקאות פרטים כך שהפעילות שלך תתנהל אצל כמובן עם מינימום הפקדה של… 100K

אז נכון שאני בעצמי מציג את הדברים באור ובזויות מסויימת (אגב אין לי ממש את כל הפרטים המדוייקם) פשוט רוצה לנצל כתבה ואירוע בכדי לתת לך עוד זויות התבוננות וחשיבה ולא ללכת שבי אחרי מידע חיצוני מעובד שמגיע אליך.

[קישור לכתבה עצמה]

תמונת מצב

פתיחה לאחר יום צר היא תמיד פוטנציאלית לתנודיות הולכת וגדלה, דבר שמנוצל על-ידנו בהמון דרכים. בעיקר לשיטות מסחר מתקדמות, כגון  במסחר תוך יומי במניות בחוזים עתידיים. כך לדוגמא תוכל לנצל את היום כשהוא מגיע לגודל התנודיות הקודמת להבנה פוטנצאלית של כיוון ההרחבה – ולנצל הרחבה זו.

ואכן השוק פתח בצורה שורית וכך היה מעל חצי מיום המסחר, קיבל את סימני הסיומת והחזרה שלו (די צפוי לפני הודעה חשובה) וסיים בפריצת דמה על גבוה של כל הזמנים ATH.

עצם זה שעשינו היום גבוה חדש כל כל הזמנים לאחר הירידה שהתאפיינה בתחילת השנה, צריכה להדליק נורה אצל רוב השורטסטים שפתחו את פוזיצית חייהם לפני הזמן (אגב עצם פתיחת פוזיצית חיים כהגדרת אחד מהם הוא טעות יסודית גם אם היה צודק בכיוון), וצריכה לחזק את מי שנשארו נאמנים למה שהם רואים ולא למה שהם קוראים אני מדברים על השוורים שבנינו.

אנו ממשיכים לסחור את הכאן ועכשיו. כי אין לנו אלה את הרגע הזה, שמקשף את מאזן הכוחות בשוק הנוכחי, בעת הזאת השוק יושב על התנגדות שהיא מבחנה הקרוב, שאלה ראשונה במבחן הוא יום המסחר הקרוב.

יום מבורך ומוצלח – זהר ליבוביץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross