סוף יום 06.05.15 – ״היא אמרה…״

האם יש טרנספורמציה של כוחות
האם יש טרנספורמציה של כוחות

היום העלתי את המפה השבועית בלבד. אני יודע שבכל יום אתם מסתכלים על הכל, אולם לעיתים הסתרת חלק מהדברים מבליט נקודה מסויימת. במקרה שלנו אחת הדרכים להתרחק מרעשים היא ללכת צעד אחורה בזמן ולו צעד קטן.

מהתמונה השבועית עולה כי המגמה העולה עדין עולה, אין שום שפל שנשבר, הדבר היחידי שאנחנו רואים היא חולשה במגמה, עד כדי כך שאנחנו חושדים שיש טרנפורמציה בכוחות. משליטה של הקונים לשליטה של המוכרים. ואנחנו מנסים להצטרף לתהליך בתחילתו בהנחה שאכן זהו התהליך.

ככל שהחלקים בפזל יצטרפו לתמונה המשתמעת מדברי בהתחלה, כך דעתנו תתחזק, לדגומא ככל הדחף השבוע יהיה חזק והסגירה קרובה לנמוך כך דעתנו בעניין תתחזק.

הסבר הפודמנטלי לשהתרחש אתמול בשוק הוא דברי ילין ושערי הדולר/אירו, פרסום המלאי בנפט וכו

אולם!!! עלינו לזכור שעד שהמגמה לא נגמרת במפות הגדולות האפשרות כי המחיר ימשיך מעלה קיים.

כל מי שעדין עם עמדות לונג פתוחות עליו למקסם אותן ככל שיוכל. למרות החולשה ולמרות הדברים שהזכרתי לעיתים זו דרכו של השוק להמשיך ולעלות תוך כדי שהוא מושך פנימה עוד ועוד מוכרים, יתרה מזאת למרות הרציפות של התנועה במפות הגדולות פעם בחיים (אולי יותר) תגיע התנועה הגדולה של חייכם ובגלל שנתתם למתמטיקה וסטטיסטיקה ולסימני חולשה ולסימני קניות יתר לבלבל אתכם תצאו מהפוזיציה שיכולה לשנות את חייכים ולהביא לכם את התמורה הגדולה שלה חיכתם כל כך.

הפתרון: סוחרים תמיד את מה שרואים, נכונים לשלם את מחיר הטעות וממקסמים כל עוד…

היכולת להרוויח נובעת אך ורק מהיכולת להפסיד, עליכם ללמוד להפסיד (להפסיד זה לא לזרוק כסף בכוונה זה לא להתאבד, להפסיד זה לטעות או לשגות שבגללנו או שלא בגללנו, כל פעולה מכוונת או מזלזלת אינה קשורה להגדרה זו), עליכם ללמוד לשחרר על מנת לקבל.

היכולת להנות מהטרנספורמציה בשוק תהיה מהיכולת לשלם את מחיר הטעות אם נטעה. היכולת להרוויח הרבה כסף נובעת מהיכולת הנפשית של משהו למקסם דבר כל עוד. היא גם נובעת מהיכולת להפסיד את הרווח האחרון בתנועה או במגמה, דהינו ההבנה שאין לנו יכולת לתזמן קצוות.

לכאורה הדיון סותר, אז בכדי להתיר את הבלבול קצת נאמר כך, מצד הצטרפות לעמדות חדשות בהווה הנוכחי אני מצטרף לעמדות מכר כל עוד…, מצד עמדות קניה שנפתחו בעבר וחסרות סיכון נכון למקסם כל עוד.

חג שמח ויום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross