סוף יום 17.12.2014 – לעיתים השוק כמו נרות חנוכה אלה לראותם בלבד

התערבות חיצונית בדבריה של ילן הרימו אתמול את השוק בקצה התנועה היורדת
התערבות חיצונית בדבריה של ילן הרימו אתמול את השוק בקצה התנועה היורדת

לעיתים הרבה גורמים חוברים יחד ואז קשה להצביע מהי הסיבה העיקרית, אבל לרוב החבירה יחד באותה עת של הגורמים יוצרת גם בשלות בשוק למצב מסוים נאמר כמו אתמול ליום של עליות.

תנועה מתוחה ביומי, תנועה מתוחה בנפט, רצף ירידות במטבעות מול הדולר וכו’ ועל כל זה באה אתמול התערבות חיצונית בדבר דבריה של ילן בנושא הריבית גרמו מיד לשוק להתחיל לנוע צפונה בחלקו השלישי של המסחר.

בהתבוננות על משך ואורכו של הגל היורד (במפה היומית), אז פתאום אתמול הוא לא סוג של הפתעה (על כן הדגש בחשיבות ההבדל בין תחנה לבין אחרי האמצע), אבל! יש לשים לב למפות השונות (שכרגע אינם בהרמוניה) החודשי עדין ב-OKR השבועי צומח לו זנב קניות וביומי כאמור התנועה הייתה מטה כבר אחרי האמצע וייתכן כי תתחיל תיקון מעלה, השאלה מכאן היא מה ההמשך? התשובה היא תלוי בהוויה הכוללת שתתקבל בהרמוניה דהיינו העם תהיה המשכיות לעליות או רעש בעקבות הודעה והשוק יחזור לרדת.

האפשרויות האסטרטגיות העומדות על הפרק על פיהן נפעל: רבעוני סוגר על האמצע טווח, או חודשי סוגר באמצע הטווח (שניהם מעידים על פוטנציאל דשדוש בעקבות סיומות זו),

אפשרות נוספות ככל שהמחיר יעלה נחזור ונקבל תמונה שורית במפות הגדולות בדמות זנב קניות ואז נוכל להחליט בהתאם לתצורה שמתקבלת עם המצטרפים או לא. מי שתפסתו כי כל ירידה היא לצורך עליה, אמור אתמול לפתוח עמדות לונג חדשות עם סימני סיום התיקון לתפיסתו.

האפשרות האחרונה שלא תהיה המשכיות לתנועה העולה ונקבל LH בשוק והתיקון ימשך מטה, עד שהתמונה תתבהר לא נפתח עמדות swing חדשות.

“סיפורים הם נשק יעיל יותר מחרבות, חרבות יכולות להרוג רק מי שניצב מולן, ואילו הסיפורים קובעים מי יחיה ומי ימות גם בדורות הבאים” יוכי ברנדס, כותב זאת כי יותר ויותר אני פוגש אנשים שסוחרים את הסיפור, אנשים אוהבים את עולם המניות בגלל הסיפור מאחורי החברה, או התחום, טלנובלה שלא נגמרת והם חיים את הסיפור וזה מה שהורג אותם הסיפור במקום המציאות הפשוטה של הבנת עולם הספקולציה.

חג שמח ומאור

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross