הקשר בין תנועה לאהבה – סקירה יומית 25.08.16 סוף יום

The Next move Break to R
The Next move Break to R

המחירים ממשיכים לדשדש סביב מחיר הציר, אחרי ההסבר שלי למה צפויה לנו תנועה צידית השבוע. מזכיר כי היום בשעה 17:00 מתחיל הנאום תוך כדי תהיינה פרשנות לכאן ולכאן עד להבנה המוחלטת של CM את דבריה או כוונתיה (אם כי האמת שהוא המכתיב ולא המוכתב במובן מסויים).

החולשה של אתמול נבעה בעיקר מאירופה אם כי הבוקר החדשות מהמזרח הם המשך הזרמות כספית, ביפן יש כוונה אפילו להעמיק את הריבית השלילית – תמיד מעניין בשוק ההון כמו סרט טוב ואין סופי.

כל מי שפוחד כי לא יספיק להצטרף לעסקה או שיפספס את נקודת הכניסה כנראה מכוון למהלך קצר מדי ועדיף לו לוותר על הפוזיציה, אינדיקציה למדדי ה-lok שלי הוא עד כמה אני עדין מעוניין להיכנס בכניסות מאוחרות כמדד לפוטנציאל הקיים בפוזיציה הנשקלת.

ברגע שמבינים שתקווה ופחד הם חלק ממרכיבי האהבה מבינים למה אני כל כך אוהב את השוק, העוצמה והמהירות שאני נוהג בו לרוב מוציא ממני, פחדים ותקוות, הם לא יעלמו לעולם זאת כבר הבנתי. הגישה והיכולת שלי להתמודד עמם היא שמשנה את תוצאות המסחר שלי לאורך השנים, (חברי כתב) ״האהבה כמו האש אינה יכולה להתקיים ללא תנועה מתמדת; והיא מתה למן הרגע הראשון שבו היא מפסיקה לקוות או לפחוד.״ – פרנסואה דה לה רושפוקו מתוך הספר אמרות

לעיתים אני נשאל מי הכעיס אותי ועוד שאלות אישיות שכביכול אדים לתחושת השואלים עולה מן הכתובים שלי , תזכרו שלרוב אני מנהל שיח עם עצמי על עצמי והדבר אינו מכוון כלפי חוץ כי אלה שיח עם עצמי בנסיון להתבונן, להבין, לתקן לשפר. האושר נמצא גם שם בהתבוננות בהבנה בתיקון לעיתים גם בשינוי – כל עוד (תנועה)… הכל בסדר

שבת שלום מבורכת מתוקה ומזהירה – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross