סוף יום 03.12.2014 – הקפיץ מתחיל להימתח

הקפיץ החל להמתח
הקפיץ החל להמתח

נתוני מאקרו כלכלה ממשיכים להתפרסם מעל הצפי כמעט בכל יום כך שהמצד פונדמנטלי העליות היומית מובנות, כך גם מצד מפות הזמן הגדולות (השבועי והחודשי), אני רק מזכיר ושם לפניכם כי במפה היומית קבלנו פער מיצוי שלרוב אחריו מסתיימת המגמה.

לאחר פער מיצוי גם עם המגמה לא מסתיימת מיד עם סגירתו של פער המיצוי, אז לרוב התנועה עם המגמה היא התנועה האחרונה של המגמה.

לכן מצד עמדות הלונג שאנשים מצויים בה ודאי נמקסם בסטופ נגרר על הנמוך היומי מיום ליום עד לקבלת הדחף מטה, אני מוסיף על כך את דעתי היות וקיים לנו מודל, ניתן אף להתחיל לפתוח עמדות מכר.

היות ופתיחת עמדות המכר אינם נתמכות כרגע במפות הזמן הגדולות הייתי מתחיל עוד ברמת סיכון שקטנה מ-R (פחות מאחוז סיכון) ומגדיל ככל שהמגמה תתפתח, אבל מי חשוב מאוד מנטלית לתפוס עמדה נכונה (ולהיפך לוותר עליה ברגע שהבנת שהיא שגויה).

רוצה להוסיף יכול להיות שאני מוטה בדעה ואף יכול להיות שהכתוב פה הוא מקצת לתפוס את הקצוות, אבל לשם כך ובדיוק לשם כך מה הניהול סיכון, אני מוכן ויכול לשלם את מחיר הטעות והיכולת להרוויח בחיים נובעת אך ורק מכך.

ככל שאני חווה יותר דברים בחיי אני מבין כמה הלן קלר צדקה באומרה “החיים הם רצף של שיעורים שחייבים לחיות אותם על מנת להבין.” אז אני בוחר שוב ושוב לחיות את השעורים וגם אם לעיתים הכישרון בוגד בי בגלל דעה מוטה (מלשון נטייה ולא לשון טעות) אז לפחות מקשיב לדבריו של זיגלר שסיכום ואמר “הגישה שלך, לא הכישרון שלך, תקבע כמה גבוה אתה תגיע.”

ממשיך להכין את רשימת הרב מכר שלי 🙂

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross