החתול שלכם סובל מבעיות אכילה [סקירה יומית 07.06.17]

קניות יתר ופתיל מוכרים תוך כדי תנועה צדית

החתול שלכם סובל מבעיות אכילה?

הבוקר קראתי על תופעה מוזרה בה חתולים מוצאים את מזונם מהקערה ואוכלים על הרצפה – תופעה שלא ידעו להסביר אותה עד היום וכעת מצאו לה הסבר (קישור לכתבה), הסבר מזכיר לי כי מספרים על משהו שהגיע לרופא ואמר לו ד”ר בכל מקום שאני נוגע כואב לי, הצטבר כי יש לו אצבע שבורה.

מצב השוק – סובל מחוסר תזוזה?

בהמשך לעניין הסבר על החתול עולה השאלה מדוע השוק לא זז, או לחילופין כיצד אני מסכם את שלושת הימים האחרונים בשוק לקראת הבחירות ביום חמישי בבריטניה, סיכומו של דבר מופיע לכם על הגרף המצורף. כאשר רוב המגזרים יורדים והאנרגיה מתנהג הפוך אליה.

מצב מדד איכות המקום שלנו מחזק את מצב חוסר התזוזה כאשר השוק על ציון 30 ואין אף מגזר שנמצא מעל המינימום הנדרש לפעילות.

במסגרת השליטה של העולם על המניפולציות, אז אתמול שמענו על מתח בעולם הערבי מסיבה אמתית, הבוקר מדברים כי זה נובע מידיעה שהושתלה על-ידי פצחנים בתוך איזה שירות ידיעות בקאטר – באמת קשה להשגה נותר לנו רק לראות ולהבין כיצד השוק מתרגם את הידיעות ולהצטרף.

אני חוזר ואומר שהשיטה הטובה ביותר להרוויח כסף היא לא בזמן המסחר, בזמן המסחר אני רק נהנה מפירות העבודה שקדמו לה, אני מציע לכם להוסיף סעיף ביומן המעקב שאתם מנהלים על תוצאות המסחר שלכם ובו השאלה הפשוטה “התכוננתי ליום המסחר?”

אותי שירתה המנייה שמצאתי לשורט בסקירה השבועית למסחר התוך יומי ודאי לא הייתי מגיע אליה נינוח ופועל ללא עבודות ההכנה.

הייתי כותב לכם עוד רבות הבוקר אבל אני בעת של לנסות ולהכיל ולהבין את מצב השוק, ככל שדברים יתחברו ודאי אחלוק עמכם, כמו שפתחתי אם כואב לכם בכל מקום שאתם נוגעים תבדקו את האצבע (את עצמכם), לפעמים ההבנה שבגלל האצבע אשמת אחרים היא התחלה נפלאה לריפוי האצבע.

יום מזהיר מבורך ומתוק – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross