פותחים שנה. סקירה יומית 3.1.18 אצל סוחר הכל תמיד חדש

כמה יופי ודיוק יש בשוק

שנה מדהימה הסתיימה לה, עם כי להודות על האמת אני לא זוכר שנה לא מדהימה בשוק ההון, כל פעם כמו חידה טובה מנסה להקשות ולחמוק לך מלהבין את מה שהיא מסתירה. כמו אישה יפה שיותר מסתירה מאשר חושפת ועדין די במה שהיא חושפת בכדי להבין את יופייה.

התחלנו את השנה הקודמת בתחשיב יעד של השוק שנראה היה מדע בדיוני וכלל שהגענו אליו, פתאום זה נראה טבעי ומובן, הסוד להצלחה בשנה הקודמת הייתה התכוננות אליו וכך גם עשינו השנה אני ובוגרי בסקירה שנתית לשם הכנת רשימת עבודה לשנה הקרובה.

השוק מצד אחד הגיע ליעד ביניים ומצד שני הוא מרחק רב מהיעד המחושב הסופי (מעל 4000), אני יודע שזה נקרא מדע בדיוני, כבר למדתי לא להתווכח עם מה שאני רואה עד שיגיעו נתונים “שיערבבו את הקלפים” עד אז נתנהל בהתאם.

עוד מושג מהיופי ומהדיוק של השוק קבלנו אתמול תראו את התמונה המצורפת תבנית בסיסית פשוטה של משולש שווה שוקיים עם פוטנציאל של בסיס המשולש שאכן נתקבל בסופו של יום.

אני אישית ניצלתי את החולש במהלך היום לתזמן ולחזק את הצד הגנתי של התיק בכמה שורטים חדשים שלמרות החוזק של השוק גרמו לסיים את היום בצורה חיובית ומחייכת, מי לא אוהב להתחיל בטוב משהו… עם כי מזכיר לעצמי כי לרוב הצלחות הם אויב גדול מכישלונות עם לא מתייחסים אליו במידה הנכונה.

נושא של התחלות חדשות הוא נושא רחב, סוחר די מאומן, למעשה כל שנה היא שנה חדשה, כל רבעון הוא רבעון חדש, כל יום מסחר הוא יום חדש ודאי כל עסקה היא עסקה חדשה ואף אחד מהם לא קשור למה קרה קודם אלה איך נפעל מכאן והלאה.

אימון ושיטה מגדלים תודעה אומר ניר [דובדבני] אנו נפעל השנה להגדיל את התודעה ואכן נעשה זאת תוך כדי הפנה וחידוד השיטה והרבה אימונים.

התרגשות גדולה, אני רואה ושומע את הצלילים של 2018 ומלא בציפייה לטוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross