הסנדק צדק – סקירה יומית 13.09.14 סוף יום

כל עוד
כל עוד

התזכור שלי את המקהלה של הצוהלים, אז זה עבד ככה המגיבים הראשונים ביום שני היו בסגנון “מי שהקשיב לי הרוויח הרבה כסף” אתמול קולם נדם, תורם של הקול השני במקהלה לומר “מי שהקשיב לי הרוויח הרבה כסף”.

יכול להיות שהבחירה שלנו לא לעשות היא לא חוכמה ויכולת להיות כפי שאני נוהג לומר “זאת כל החוכמה”, מוד העבודה שלנו ממשיך להיות עד שלא נראה את סיום התיקון לא נוכל לסכם את הדברים רק המקום והצורה יהיה לנו עוד עקבה בחול שבו הולך השוק על-מנת לנסות ולהבין מהו המהלך המסחרי הבא.

הסימן הנוכחי הוא עדין שליטה של המוכרים התנועות בממדי הזמן יורדות לכל הפחות ניתן להגדיר זאת כתיקון, גודלו ואופיו של התיקון יעזרו לנו לנסות ולהבין האם התיקון הוא תיקון או תחילת של מגמה יורדת.

שתי מניות הזכרתי בסקירה השבועית בעלי חוזק יחסי גדול מהשוק, ניתן לעקוב ולראות כיצד הם צלחו את היום בו השוק ניסה לחזור לעליות ואתמול.

תזכרו שאנחנו לא נמדדים בכמות העסקאות שאנו עושים אלה בכמות העסקאות האיכותיות שאנו עושים, זה בסדר לא לעשות כשיש ספק.

אגב נשאלתי לא מזמן ע”י אחד מתלמידי “כסף” לאיזה מגזר הוא שייך, עניתי למגזר התחבורה, אתמול נשאלתי שוב ע”י אותו אדם, איך זה שכסף שייך למגזר התחבורה, עניתי שהוא אחרי על העברת הטובין מאדם לאדם ובכך הופך הוא לאמצעי תחבורה. הרעיון הוא מתוך דבריו של הני פורד על כסף כמובן.

איך אמר בחוכמה של הבנת נתיב הכסף ועולם המניפולציה דון קורלנה בסדנק “הבוז לכסף הוא בסך הכל תכסיס של העשירים שנועד להרחיק אותו מהעניים.”

יש להתייחס לכסף ולנתיבו בכבוד, נמשיך לעקוב ולראות עוד ועוד סימנים ונפעל בהתאם

נמשיך לפעל ע”פ “הכל עוד…” שפתחנו, יום מזהיר ומבורך

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross