ההבדל בין קופים לבני אדם. סקירה יומית 01.08.18

אפל רגע לפני הוון הדוחות

ההבדל בין קופים לבני אדם

יש דרכים רבות להסביר נקודת מבט על החיים או על עניין מסוים, אחת האהובות עלי היא של מלקום, הוא שואל “מה ההבדל בין גוף לבין בין בן אדם?” הוא מסביר זאת דרך הקופים, כך ענה “כשקוף מביט במראה הוא רואה קוף”.

אתמול שבט הקופים (אם אינך יודע כך נקראת הקבוצה הבחירה של בוגרי שעברו הכשרה שיפוטית) עשתה עבודה מדהימה, בהרצאה מרתקת של אחד “הקופים, הקוף פיני” בנושא ניהול סיכונים מתקדם.

אני חייב לפתוח שוב בתודה, תודה על סדרת הרצאות מרתקות בנושא ותודה העשרת וחלקת את הידע בין הבוגרים, זוהי שיטת ניהול סיכונים המשלבת בין מרכיב הזמן והבנה תהליכית על מנת למקסם תוצאות.

וזה די מסכם ומזקק את המהות שלנו בזהרטרייד – הבנה תהליכית תוך ניהול סיכונים המתחשב במרכיב הזמן ובחשבון על מנת למקסם תוצאות.

תמונת מצב

השוק נכנס לחציו השני של השבוע, השפעות פונדמנטליות חיצונית יתחילו להתהוות פנימה, אפל פרסמה דוחות ב-After , כמעט על כל במה ואתר כלכלי כבר נתחו את משמעות הדוחות, החיוביים, אני רוצה להוסיף עניין או להדגיש עניין אחד בהתייחס לחברה.

עניין ההכנסות משירותים, כגון שימוש בשירותי המוזיקה או הענן שלה וכו’ כ-10 מיליארד דולר ברבעון עם קצב גידול של כ-25% מהרבעון הקודם.

תכפילו את הכנסה מסעיף זה בלבד לתחשיב שנתי וממנה תגזרו לפי איזה מכפיל שאתם רוצים את שווי חברת אפל משימוש בשירותים נלווים – ותראו לאיזה תוצאה מדהימה אתם מגיעים.

תוסיפו על כך קנייה חוזרת של מניות בכ-100 מיליארד ולא נותר אלה לסכם את התוצאות ואת מצב החברה במילים ואוו.

אגב לפי תפיסת עולם זו עולה בי מחשבה כי בשלב מסוים נכון לחברה לחלק מכשירים בחינם רק שנמשיך לצרוך את השירותים הנלווים – בעולם של “פרה סגולה”, אני די בטוח שמשהו יעשה זאת בשלב כלשהו.

אגב זאת הסיבה שהחברות הללו אט אט פוזלות לכיוון שירותים פיננסים, הן בגלל מאגרי הכסף שעומדים לרשותם שעליהם הם יכולים לבצע השקעה חוזרת והן מצד הגדלת סל השירותים הניתן ללקוחות שיוצר שווי שוק גדול יותר.

מניות ה-FAANG משותף להם בסופו של דבר מוצר אחד והוא אנחנו, הם הבינו שביקוש קשיח מצדנו יצור את השווי וישמור עליו, מכאן המחשבה של כולם כיצד ליצר ולשמר את כמות המנויים ומכאן גם רגישות המחיר לכמות המשתמשים/מנויים ופחות לכמה אנשים קנו מכשיר חדש.

נשאר לנו להביט לשמוע את הנגידים ואת מצב האבטלה בכדי להבין לאן פני השוק לפחות בעת המידית הזאת.

סיכומו של דבר איך הסביר אחד החברים הטובים של וייקוף כשישבו לשתות יחד בירה, שמו המפורסם עד היום הוא J. P. Morgan את עולם המניפולציה “לכל אדם תמיד יש שתי סיבות מודע הוא עושה משהו. סיבה טובה והסיבה האמתית”

יום מבורך ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross