סוף יום 16.06.2014 – מי הזיז את השוק עירק או התוצאות המקרו כלכליות?

ZoharTrade EOD
ZoharTrade EOD

שוב רק על מנת להראות את הקשר הרופף ואת שאנו מחפשים לעיתים לרצות לראות בכוח טרם המסחר מדווחות המדיות הכלכליות על חשש הנובע מעירק סוף יום המסחר לעירק אין השפעה על השוק לתוצאות המקרו כלכליות יש. כל שאני אומר הוא לא שאין לאירוע פוליטי כזה או אחר השפעה על השוק אלה שהשפעה היא רגיעת או מעצימה את הכיוון הנוכחי.

התבוננות על הגרף ואין חדש תחת השמש, היום נסתיים בבר פנימי ליום חמישי, כך שלא נצטבר שוב מידע חדש, התצורה שהבר ישבור את הטווח הנוצר (גבוה נמוך של יום חמישי האחרון) יצרף עוד פיסת מידע לתצרף שהולך ונבנה וכך נוכל להמשיך לסוחר את מה שאנחנו רואים כפי שמפורט בסקירה השבועית.

היפוך מעלה לא ייתן לנו בחירה עם לקנות את השוק (בסקירה השבועית אני מצביע ומסביר על חשיבות מיקום ההיפוך ככלי תומך החלטה) למרות החשש כי מדובר במלכודת דובית, אם אכן תהיה מלכודת דובית נוכל לפתוח עמדת מכר עם התגלותה.

נתונים חשובים ממשיכים להתפרסם היום יחד עם הפקיעות המדוברות ונוכל אכן לראות את הכיוונים המתהווים לקראת תחילתו של הרבעון הבא.

התנועה היומית בשוק עדין יורדת בניגוד למפות זמן הגדולות יותר מה שמורה לנו על המתנה עד לחזרה להרמוניה.

מי שיודע יש לי מחברת שבה אני אוסף אמירות אנקדוטות, מה שרבים קוראים להם פסיכולוגיה בגרוש, הגרושים הללו עזרו לי בהרבה מפינות חיי ואני מדפדף בהם ודאי בכל פעם שכך אני מרגיש ואקראית בזמנים אחרים, הבוקר תפסו את עיני שוב אמירתו של ביל קוסבי (חברי לדמקה) שאמר “אני לא יודע מהו המפתח להצלחה, אבל המפתח לכישלון הוא לנסות לרצות את כולם.” מזכיר לעצמי ולכם היחידי שאתם צריכים לנצח זה את עצמכם, כל היתר נועד לכישלון בסופו של דבר.

מחר מתחיל מסע נפלא של הכשרות מסחר תוך יומי, אני כבר נרגש ומצפה

ממשיכים לנצח את עצמנו, יום מזהיר – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross