סקירה יומית 31-03-2020 – משוגע הולך ברחוב

התנהגות השוק באדיבות tradingview

שני משוגעים…

על שני המשוגעים אכתוב בסוף, ביניתים רוצה לדבר איתך על האח הגדול הפועל במלוא עוזו, האמת שהאח הזה פועל תמיד, לא תמיד אנחנו יודעים על פועלו או נכון יותר לומר לרוב אנחנו יודעים ומתעלמים.

על תפקידו ועל משמעות קיומו נכתב רבות, החל מספרי מדע בדיוני ישנים שהפכו למציאת קיימת ועד דיונים בעת הזאת לאור האמצעים הטכנולוגים שאנחנו נושאים עמנו (הרצאות של נח הררי, הרצאות של עתידניים למיניהם וכו)

הגישה הטובה ביותר והמשרתת. היא הידיעה והמודעות על עצם קיומו ופועלו.

אז מכיוון שקיומו הוא עובדה אז דעתי עליו תלויה בהתנהגות שלו בפועל. התנהגות מצילה חיים יש לה מקום, אבל כאן גם בעיני מסתיים תפקידו הפעיל – לא תמיד הוא עוצר שם.

וליארד מיט רומני הוא איש עסקים ופוליטיקאי אמריקאי אמר באחד מנאומיו It’s time for party of big ideas, not a party of Big Brother – אני כל כך מסכים עמו.

אך מכיוון שקיומו הוא עובדה, אז אני חושב שזאת עת שנכון לשלב את השניים יחד – הפעילות שהציע נפתלי בנט בעזרת טכנולוגיות של 8200 הוא פתרון טוב ויעיל לניטור טיפול והתגברות על המגה אירוע הנוכחי וחזרה לפעילות משק יחסית גבוה ומהר.

אז מה דעתי אח גדול או רעיון גדול – כרגע שישלבו ידיים שניהם.

תמונת מצב

ממשיכים מעקב אחר התנהגות המחיר, לאחר זיהוי אזור ספיגה תחתון וקבלת היפוך בתנועה היומית, אנחנו ממשיכים לעקוב אחר תנועת השוק

הנחת היסוד שלנו היא שהמחיר ינסה לבחון ככל הנראה את נקודת ההיפוך בשוק כך או אחרת.

צורת הבחינה תגדיר לנו את תכנית  העבודה בעתיד הקרוב: בעיקרה מענה לשאלה ״להתחיל להצטרף או להמתין לנקודה נמוכה יותר לסיום המגמה היורדת בעקבות הקורונה?״.

לעת עתה השוק מצוי בשלב של תנועה עולה כחלק ממגמה שבועית יורדת, העצירה לרגע בימים האחרונים יצרה תבנית יומית מסוג דגל – אתנחתא זו במצב היומי מאפשרת לשוק המשכיות צפונה.

יחד עם זאת צריך לזכור את המגמה השבועית, שוק תנודתי הרגיש להתערבות ואירועים חיצוניים – על כן נתייחס כמו שאנחנו תמיד מתייחסים לתבנית דגל – כתבנית מאבק שהנטייה שלה לרוב היא המשכיות מכיוון התורן.

(תבנית דגל נקראת על שם מה? 🙂 על שם כך שהיא מזכירה בתצורתה דגל – יש לה תורן (תנועה) ודגל (תנועה צדית) לרוב התבנית מסתיימת בהכרעה עם כיוון התורן).

סיכום

ראיתי לאחרונה הרבה פוליטיקאים שהפסיקו לעשן והולכים עם סיגריה בפה. אתה בטח שואל למה אני כותב זאת מזכיר לי סיפור שסיפר לי השף (שני משוגעים…)

משוגע אחד הולך ברחוב עם שתי סיגריות בפה
פוגש אותו חברו ושואל אותו ״למה יש לך שתי סיגריות?״
עונה לו המשוגע ״אחי נכנס לכלא, אז אני מעשן בשבילו״
כעבור שעה רואה את החבר עם סיגריה אחת בפה.
שואל החבר ״מזל טוב! אני רואה שאחיך השתחרר מהכלא!״
עונה המשוגע ״לא אני פשוט הפסקתי לעשן!״

ראיתי לאחרונה הרבה פוליטיקאים שהפסיקו לעשן

יום מבורך לפנינו – זהר


נ.ב.

נזכרתי בחבר מעשן כבד, פגשתי אותו ברחוב ללא סיגריה תוך כדי שהוא מספר לי שאתמול הוא קרא בעיתון עד כמה העישון מזיק לבריאות ומיד הוסיף ואמר שהוא קיבל החלטה גורלית! מיד אמרתי ״שאתה מפסיק לעשן?״ אמר לי בנחרצות ״לא, שאני מפסיק לקרוא עיתונים״ – מציע גם לך תפסיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross