בפרה מרקט הכל יורד. תמונת מצב 23.10.18

zohartradehttps://il.tradingview.com/i/dgz0bvE6/

תמונת מצב

לא הספקתי לעלות בסקירה מסודרת אתמול אז בחרתי לעלות בשידור לייב קצר, אשר מסביר את המצב של השוק הנוכחי. ההסבר במהותו מסביר כי האוטומט שלנו הוא לעשות שורטים ולראות את המגמה היורדת ואת התיקון הגדול שהתחיל.

אולם עלינו לזכור תמיד כי השוק מתוחכם יותר מאיתנו ויש לו דרכים וקצבים משלו לעשות דברים, על כן חשוב במיוחד להתנהל ע”פ המתפתח תוך כדי. לא סתם סעיף 4 באלגוריתם התנהלות שלנו הוא “ניהול”.

מכאן הסברתי שירידה בחולשה תהיה הזדמנות לקנייה ועלינו לנצל את המגזרים החזקים מן השוק או כמו השוק לחלופין ככל שהתנועה היורדת תמשך בעוצה נוכל למכור מגזרים חלשים מהשוק כגון החומרים ואנרגיה.

מגזרים שהיו מצב כמו השוק או חזקים ממנו הם הפיננסים,  טכנולוגיה, בריאות. נעקוב אחריהם תוך כדי התפתחות ונראה ממי מתוכם אכן נשאר כזה ומי מוכרע מטה על-ידי השוק.

קו הבחינה הקרובים של השוק הוא קו התמיכה האחרון אזור החשוד “כמכירת קצה” ומתחתיו תיקון של שני שליש לתנועה השוק השנתית כולה. (מופיעה בגרף).

יום מבורך ומזהיר – זהר


פעילויות קרובות

29.10.18 – פתיחת הכשרת מסחר ב-swing – סניף חיפה

30.10.18 פתיחת הכשרת מסחר ב-swing – סניף ת”א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “בפרה מרקט הכל יורד. תמונת מצב 23.10.18”

  1. הי זוהר,

    אני מעט מבולבל.
    אם אני מבין את מה שכתבת שהירידות כעת הן הזדמנות לכניסה (LONG) ובינתיים אפשר למכור (SHORT) את המגזרים החלשים מהשוק, אז מצד אחד נמתין לקניות כשהשוק יאשר זאת ומצד שני, השוק במצבו מאפשר כניסה ל-SHORT.
    לכן, אינני מבין את מה משכתבת בהמשך, ואני מצטט: “עלינו לזכור תמיד כי השוק מתוחכם יותר מאיתנו ויש לו דרכים וקצבים משלו לעשות דברים”. האם תוכל לחדד?

    תודה
    תמיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross