סקירה על הרמוניה, חוכמה בחיים ועסקה טובה [06.04.17]

אייל גולן הוציא דיסק לא פשוט להיות פשוט

לא פשוט לסחור את אפריל

כתבתי בכיתוב מתחת לתמונה כי לא פשוט להיות פשוט, בתקציר לא פשוט לנהל את אפריל, סימים שוורים מתחלפים בדוביים אף אחד מהם אינו מובהק בהרמוניה שלמה ובתוך זה עלינו להמשיך בעשייה, או אולי נכון לנו לא לעשות אז שנקבל בחזרה סימנים תומכים.

כבר רשמתי אותמול שאולי נכון להצטרף מאוחר ולהיות  צודק מאשר להצטרף מוקדם ולהיות טועה, אני בוחר תמיד להמשיך בעשייה תוך כדי מחירי טעויות קטנים ולהגדיל עם ההצלחה, אבל זאת בחירה שלי יכול להיות שלך נכון לפעול אחרת ואוליי לא לפעול בעת הזאת עד לבהירות.

את ההבנה של מה שאתם רואים כאן ראיתי כבר בתחילת השבוע כהצבעתי לעצמי את מפת הדרכים או את מדריך הדרך שלי, אם האפשרויות השונות שהשוק עשוי להתנהל בהם (ועדין הוא מצליח להפתיע אותי לא במה שקורה אלה באיך שזה קורה) הבחינה הנוכחית של הדברים זאת הדרך שבא השוק יורד.

אם השוק יורד תוך כדי עוצמה והצטרפות אז המגמה היורדת מקבלת משנה תוקף, אבל אם התנועה תרד בחולשה זאת הזדמנות קניה בתמיכה לפחות לטווח המסחר שנוצר על גבוה נמוך של חודש מרץ כפי שסמנתי לכם על הגרף – כיף גדול עניין גדול נמשיך לעקוב.

לפעמים אני נשאל לגבי הרמוניה, מה זאת עסקה טובה, מה זאת חוכמה בחיים, אתן לכם דוגמא קטנה תמחיש לכם את הדברים מכל כיוון שתביטו או תקראו (קצת גיירתי את הדברים) “סוחר ומוצלח טוב הוא אחד שמרוויח יותר מאשר אשתו יכולה לבזבז ואשה טובה ונבונה היא אשה שיודעת למצוא גבר כזה” דרך זאת לבטא זאת היא בזוגיות הבאה “הזוגיות הטובה ביותר היא בין חרש לעיוורת: היא צועקת הוא לא שומע, הוא עושה היא לא רואה – הרמוניה”.

איך מרגישים את האויר של פסח במזג האויר, במזג של האנשים ובחשק שלי לעשות דברים – הולך להניע ארנגיה לקראת היום

יום קסום (הוא כבר) מזהיר ומוצלח – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross