הבטיחו שזה יהיה שווה את זה, סקירה יומית 27.06.16 סוף יום

המדד הגרמני
המדד הגרמני

סוחרים נסו במיוחד לתפוס קצוות על מדד הדקס, את עצירה ביום הקודם ניסו לראות בה סימן ראשון לעשייה הפוכה. לרוב לפעול כנגד השוק הוא גישה מוטעית ומזיקה, התבוננות במדד מראה כי גם ללא האירוע של משאל העם המדד היה במגמה יורדת לבטח במפות הגדולות.

צרפתי לכם את המפה בכדי שתראו איך לפעמים סוחרים יש להם נטיה לראות משהו בכך ולא בשם להיות הראשון או הצודק שתפס את הקצה – אמינו לי תשאירו את הגבורה הזאת לאחרים.

כך שגם ללא האירוע ודאי לא היינו קונים אותו לבטח תוספות האירוע על המדד לא הוסיפה לו נקודות זכות בדבר הכיוון ההופכי.

נכון הקרבה שלנו לאזור תמיכה עשוי לשבש או לעצור את המגמה, אבל מכאן ועד קנייה השוק צריך לעבור טרנספורמציה, השוק כמו שאני חוזר ואומר הוא כמו ספינה לוקח לו זמן ודרך לשנות כיוון.

הפחד הבסיסי שקיים אצל סוחר שמתרחש אירוע חד פעמי שלא יחזור על עצמו הוא הרסני לרוב האנשים, אבל להפנים כמה שיותר מהר את אין סופיות השוק, זה ייתן לכם כוח שנדרש לוותר.

רוב המניות שהעליתם בקבוצת הבוגרים עבדו יפה לשורטים, הן ברמת הסוינג והם ברמת המסחר התוך יומי, יבוא רבים ויאמרו זה לא חוכמה כל השוק ירד, אני חוזר ואומר לכם זאת כל החוכמה.

אני רואה בימים אלה החל מיום שישי הרבה אנשים שחשים צר או חרטה או תחושת פספוס על שלא עשו ופעלו גם כשהייתה להם הזדמנות, אז ראשית אם לא פעלו כנראה לא ראו את ההזדמנות אם לא ראו את ההזדמנות זה לא פספוס

תמיד יש פעם הבאה ותמיד נעים וקל לצותת את מקאי שכתב והסביר בצדק “החיים קצרים מדי בכדי להתעורר עם חרטות. אז, אהוב את האנשים שמתייחסים אליך יפה ושכח מאלו שלא. והאמן שכל דבר קורה מסיבה כלשהי. אם אתה מקבל הזדמנות, אחוז בה. אם היא משנה את חייך, תן לה. אף אחד לא אמר שזה יהיה קל, הם פשוט הבטיחו שזה יהיה שווה את זה.”

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross