נסיון להיות יצרתי [29.03.17 סקירה יומית]

יצירתיות

 

יצירתיות

מינוף הוא דבר מדהים, הבוקר אני לא מדבר על מינוף של כסף, אני מדבר על מינוף בהתבוננות על השוק, כל שחשבתי אתמול בראש “איזה כיף שיש לי אותך” וזה היה מכוון לכל בוגר שמעיר ומאיר את עיני ודבר משהו שאולי לא ראיתי לרגע.

אתם יודעים סוחרים כל הזמן מנסים להבין את הווה ואת הבעיות והזדמנות העולות ממנו, לא תמיד יש בהירות הבחנתית של המצב.

מצד אחד הייתה תנועה שבועית יורדת שלא ניתן היה להתעלם ממנה. מצד שני השוק עדין שורי והגיע לקו תמיכה חשוב שמשך זרם קונים (כן גם הידיעה החדשותית בעניין בטחון הצרכנים ומחירי הנדל”ן גרמו לכך).

בכל מקרה החודשי עומד להסתיים תוך ימים כרגע הוא באמצע הטווח, רמז לכך שלפנינו תיקון בזמן ובמחיר שעשוי להתפתח ברבעון הקרוב. במילים אחרות אנחנו כנראה נכנסים לסוג של איסוף ע”פ הסימנים הנוכחיים.

הקביעה לגבי “נכנסים לסוג של איסוף” עשויה להשתנות ככל שאקבל סימנים תומכים לשינוי, אבל כל עוד לא קבלתי סימן לסיומת המגמה הנוכחית אזי המגמה טרם הסתיימה. הגדרת ההזדמנות הכללית ממשיכה להיות מוגדרת שורית עם הפסקות בזמני תיקון או איסוף מחדש.

זהר תתחיל להיות מסודר

אני חייב ללמוד לחזור להיות קצת יותר מסודר, עסקאות שראיתי ואף חלקתי עמכם לא תועדו אצלי ברשימת המעקב וקצת פספסתי נקודות הצטרפות שהיו מאפשרות לי איפוס סיכון ואפשרות למקסם אחת מהן היא טסלה, אתמול הזכרתי עוד אחת (טסלה עדין מייצרת נקודת כניסה מעניינת בגרף החודשי).

הפעם בסקירה אתעד את עצמי טוב יותר ואקפיד על התבוננות צמודה יותר לרשימה, אני ודאי מציע לך לזאת פעולה דומה, עבודה בתחום שלנו היא לא המסחר עצמו אלה התכוננות למסחר (שכלית ונפשית), לעלות ליום מסחר מכל סוג שהוא ללא הכנה היא ניסיון להלך בחשכה.

סיכום הקושי הנוכחי שלי בשוק

המפה השבועית חוזרת להיות שורית מאוד דחף מעלה בשבוע הבא עשוי להיות תחנה מעניינת בשוק, המחיר לקח אויר יצא ממצב קניות היתר וחזר להיתמך על הממוצע האסטרטגי שלנו – הקושי הוא בחודשי הנוכחי לאור הרצף וצורת הסיומת.

המגזרים בחלוקה שהזכרנו בסקירה השבועית אכן נשארו בחלוקתם חומרים, טכנולוגיה וקמעונאות אכן השוורים ביותר יחסית ליתר.

אחד ממרכבי ההצלחה הוא יצירתיות, נשאלתי בהודעה פרטית על כך הבוקר אם אוכל להסביר או להרחיב, שאלות כאלה לרוב “גונבות” לי את מירב המחשבה ואנרגית המוח את התשובה אכתוב כאן או מקצתה בא לחלוק עם כולם את התפיסה שלי את העניין

אמר אלברט זנט גיורגי “גילוי היא להסתכל על משהו שכולם מסתכלים עליו, ולחשוב משהוא אחר ממה שכולם חושבים עליו” הוא תחילת של תשובה בעניין היכולת לראות את מה שכולם רואים ובנוסף לראות את מה שכולם לא רואים היא יסוד היצירתיות בעיני (הדגש שלי הוא על מה שכולם אןטחפ ובנוסף).

נמשיך להתבונן על הדברים לראות את שכולם רואים ולנסות להבין את מה שכולם לא רואים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “נסיון להיות יצרתי [29.03.17 סקירה יומית]”

  1. אני מנסה לחשוב על היצירתיות ועל לראות משהוא נוסף ושונה מכולם. ברם חשוב שבסופו של עניין כולם יראו יחשבו כמוני….זוהר תחבר לי בבקשה את העניין.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross