ראיון שקיימתי (רבים לא מכירים את הסוגולות שלי) [סקירה יומית 25.4.17]

שוב מידע פנים

דפדפתי בין האינדקסים השונים והמגזרים, תוך כדי שאני מחפש מה לומר לכם היום, האמת למרות היום שהתקיים אתמול, לא מצאתי כלום מרתק או מעניין לומר לכם, קורא חדשות תוך כדי, לראות שיש כותרת שעולה שמתוכה אוכל לומר לכם משהו, המון רעש סביבי, רעש שלא מספר כלום רק מפריע – אולי זאת גם העייפות המצטברת שלי.

אומר לעצמי טוב בוא נעשה סריקת מטבעות לאור מלחמת המטבעות והשינויים מאתמול, כשכל הזמן ברקע יושב לי התודעה של תפיסת השוק שלי והתחשיבים שלי אל מול החדשות שפעם מסתדרות עם התחשיבים ופעם לו ולאורך כל חיי כסוחר אני מנסה לראות כי גובר על מי או מי צפה את מי, הדרך בה אני מתבונן על הדברים דרך התנהגות הכסף או החדשות והידיעות החיצוניות שעושות לי רעש.

הלכתי לבריטניה, בחירות מחדש מאבקים, והלכתי לקרוא מה הכסף חושב, האם הוא אוסף או מפזר והחל ממתי. האמת חייכתי, מוכנת האמת של השוק לא משקרת, חשוב לקרוא ולהבין אותה, השינו לא החל מהעת האחרונה שקראנו על הבחירות, השינוי התחיל קודם הבחירות הוא רק השלב האגרסיבי של ה-CM (האיש המורכב) לקנות את השוק ולהניע אותו וזאת לאחר שהבין כי נגמרו המוכרים.

תחשיבי השוק השוריים שלי היו נראים כהזיה או מדע בדיוני בזמן התחשיב ועדין אמרתי לעצמי, לא להתווכח עם הדברים, בכל פעם שתמונת השוק משתנה כנגדי אני חוזר לדפי החישוב והגרפים ומתבונן שואל את עצמי אולי טעיתי אולי לא ראיתי משהו ואפילו משהו בסיסי יותר, אולי משהו השתנה. בכל פעם אני רואה איך התודעה האסטרטגית הכללית היא זו שמנצחת וסוחבת את השוק קדימה

הדוגמאות האחרונות של IBM של GS של הפאונד הבריטי ועוד דוגמאות שאני אוסף ומתבונן בהם, צריך לנער אבק לזרוק את הרשימות והדפים ולהתחיל מהתחלה לבנות רשימות מעקב אכותיות ולהכניס ללו”ז זמנים קישחים של עשייה בפועל, אחרת המשיך לראות כיצד דברים עוברים לי בין האצבעות – נמחת האינסופית הייתה נחמה, אני מקווה שלא נחמת טיפשים (אומר לעצמי על עצמי).

אני רוצה לגלות לכם סוד רוב האנשים לא יודעים זאת, ראשית כפי שאתם יודעים הבינוניות שלי אף פעם לא הפריע לי להמשיך לעשות (כמו רמת האנגלית הגבוה C ) ושנית שהייתי פעם מראיין בטלויזיה, רוב הראיונות לא עלו לשידור אבל אחלוק עמכם אחד מהם בכדי תוכלו להבין קצת על הפנימיות שלי למי שלא מכיר.

קישור עם ראיון שקיימתי [button link=”https://youtu.be/vM3i2WCed_I” newwindow=”yes”] לחץ לצפייה בראיון[/button]

יום מזהיר מבורך ומוצלח – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross