על חפיסת שוקולד ומסחר [סקירה יומית 14.02.17]

[et_pb_section admin_label=”Section” fullwidth=”on” specialty=”off”][et_pb_fullwidth_header admin_label=”Fullwidth Header” title=”על חפיסת שוקולד ומסחר – סקירה יומית 14.02.17″ subhead=”על ידי זהר ליבוביץ | פבר 14, 2017 | תמונת מצב יומית |” background_layout=”dark” text_orientation=”center” header_fullscreen=”on” header_scroll_down=”on” scroll_down_icon=”%%8%%” background_url=”https://www.zohartrade.co.il/wp-content/uploads/2017/02/IMG_1529-1.jpg” background_overlay_color=”rgba(0,0,0,0.49)” parallax=”on” parallax_method=”on” content_orientation=”center” image_orientation=”center” custom_button_one=”off” button_one_letter_spacing=”0″ button_one_use_icon=”default” button_one_icon_placement=”right” button_one_on_hover=”on” button_one_letter_spacing_hover=”0″ custom_button_two=”off” button_two_letter_spacing=”0″ button_two_use_icon=”default” button_two_icon_placement=”right” button_two_on_hover=”on” button_two_letter_spacing_hover=”0″ scroll_down_icon_size=”40px”] [/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [שלחתי הבוקר מייל לבוגרי על מסחר ושוקלד חלק ממנו אני חולק עמכם]

אני רוצה להתחיל הבוקר את השיח על אומנות ומיומנות, על אהבה ורגישות, על הבנת נפש האדם, קבלתי חפיסת שוקולד, לכל אדם זה היה עוד חפיסת שוקולד, אני קבלתי חפיסת שוקולד מלאה בנשמה מלאה באהבה החל ממני שהעניק לי אותה ממשיך במי שעמלו וייצרו אותה.

נתחיל באריזה, בסוג הנייר בהדפס בדרך הקיפול והקשירה, כשאתה פותח את האריזה האומן חשב שאולי תפתח את החפיסה שהיא על גבה וגם שם רצה לומר לך אני שם לב אליך, אז הנה פצפוצים של אהבה ותשומת לב גם פה, הנה אפילו שאני עם הגב אליך אני רואה אותך.

ואז אתה הופך את היצירה הזאת אל פניה וכמעט דומע, כמו אשה יפה שקצת חושפת ויותר מסתירה נותנת לך לראות אך בוא בעת לדמיין, חופשת דמה (תותים מיובשים) ומראה לך על פניה את נקודות הזהב ותכשיטה המעטרים ומבליטים את מבנה גופה.

ואז אתה נוגס ומתחיל להבין את הטעמים המרקמים, מהו פול קקאו מריר, מהי חמאת קקאו מתוקה ואיך יבוש של פרי שנכנס למקום הנכון ובכמות הנכונה מביאה לתוצאה שגורמת לך על אוטומט לעצום עיניים ולהעצים את הטעם ולהעצים את הרגע

אנשים מחכים ליום בשביל לאהוב, לחיות, לעשות, להתחיל משהו בחיים, כל יום הוא יום חדש כל שבוע מתחיל מחדש כך גם כל חודש וכך גם כל שנה. היום יום שלישי פעמיים כי טוב.

זה בסדר גמור להתחיל דברים החל מהיום, להתניע תהליכים, לרוב אני לא מספיק את רוב הדברים שאני מתכנן, אבל מנסה להקפיד לעשות לפחות עוד דבר אחד קטן בכיוון תכניות ורצונות שלי – משתדל לשמור על חדוות הדרך מפני שרק כשהיא אובדת לי הדרך קשה לי, לעיתים היא אובדת לי גם אם אתם לא רואים.

מצב השוק

אחד הדברים שלרוב משמחים אותי זה האהבה לשוק, למסחר, לתהליכים המתפתחים לאנשים שסביבי, אני מוצא בתוך השוק את כל תמציות החיים וזה בהחלט מרתק אותי.

השוק ממשיך צפונה נכנס עמוק לתוך אזור OB אזורים אלו מזכירים לי את המקומות ברכבת הרים שבהם הנוסעים עוצמים עיניים – אתם כבר יודעים כיצד לפעול (או לא לפעול) במקטעים הללו.

הנפט עדין לא מייצר את הדחף השבועי – מומלץ להמתין שיתהווה תזכורו תמיד שהחולשה יכולה להימשך עוד ואנחנו לא מתזמנים את השוק אלה מצטרפים אליו.

בכל מקרה אני תמיד שמח להיות צודק, רק שבעולם המסחר לא מספיק להיות צודק צריך גם לפעול ברגע שאתה רואה משהו, אצלי הפעילות אינה רק כספית כשאני פועל, אלה האמירה והכתיבה היומית או הסקירה השבועית היא יותר מלשים את כספי מולכם אותו ניתן להרוויח בחזרה בכל יום, אלה במובן מסוים זה לשים את עצמי אל מולכם ובכל פעם מחדש.

תראו שוב את הסקירה ואיך דברים מתחברים

לכן השמחה שלי בכל פעם שאני רואה משהו וכותב או אומר זה בעיקר להרוויח את עצמי לעצמי מחדש – טוב קשה לי להסביר את הנקודה האחרונה זה העת אולי לסכם את הסקירה להיום.

ובכל זאת יום האהבה וצריך להסביר לסכם את העניין של נגה ומאדים אז סיכומו של דבר לרוב “הגבר נושק לאישה כשהוא שמח, האישה נושקת לגבר כשהוא אומלל.” ג’ורג מרדית

מאחל לנו להיות ביום מבורך מתוק ומזהיר

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross