תמונת מצב סוף יום 16.07.2014 – אין חדש

השוק מהוון מיד תוצאות הדוחות אך לא מייצר המשכיות
השוק מהוון מיד תוצאות הדוחות אך לא מייצר המשכיות

אזור הדשדוש בשבוע האחרון ממשיך וכופה עלינו התנהגות קופצנית מיום ליום, עם כי סוחרי Day Trading בהחלט יכולים לזהות תבניות, השוק פתוח “בבעיטה מעלה בכדי לרדת מטה” ומסיים במרכזו של הטווח זה כבר יומיים ברציפות, התבוננות ברצף היומי אולי מראה מרעית עין של צמיחה במחיר, כל זאת נעשה בקול ענות חלושה ובמחזורים שאינם תומכים זאת ואינני מתרשם מכך.

כך שאני יכול לסכם את התרשמותי בימים האחרונים במשפט הבא השוק מהוון את עצמו לתוצאות הדוחות אך אינו מייצר המשכיות.

התבוננות במפה השבועית ואנו עדין בבר פנימי שאינו מחדש לנו כלום על התנועה היורדת שהחלה ואלו אף גבולות הטווח הנוכחי שלנו. כך שמיום ליום הגדרת ההזדמנות לא משתנה, כפי שמופיע בסקירה השבועית ובתמונות המצב היומיות המתפרסמות.

מדדי הדאו ממשיכים להיות הסמן הימני המוביל בעליות על רקע תוצאות פרסומי הודעות, אירועים מאחורי הקלעים כמו הצעות רכישה שונות ותוצאות הדוחות עצמן, אך כאמור אינם באים לידי ביטוי בסנופי, אינדקס דולר ממשיך להתחזק.

אתמול המשיך מגזר הטכנולוגיה להוביל את השוק בגלל תוצאות חזקות לאינטל בראשה אך הקונסולידציה שביום עצמו לא העידה על התעצמות ממשיכה כי עם היוון של הקיים.

המבחן ימשיך להיות כיצד המחיר ינהג בגבוה של השבועי הקודם ושיא כל הזמנים כעוד מבחן לחוסנו הנוכחי, אני מזכיר לכם שככל שיותר אנשים יתכוננו לירידה ו/או התיקון כך היא תמנע מלהגיע ו/או בהגיע דוחות והודעות שליליות לשוק.

שאלתי לגבי החדשות וההודעות הכלכליות מדוע אינני מפרסם אותם יום יום וכנ”ל לגבי רשימת מניות שמפרסמות דוחות… ודווחים שאחרי המסחר. תשובתי ישנם המון אתרים המפרסמים זאת ואין שום טעם בהעתק הדבק, אני מעדיף כי תלמידי ואף קוראי ידעו היכן לחפש זאת והדברים בו יעסקו בתוכן המתקיים בשוק. בכל מקרה הנה לכם דוגמא למקום בו תוכלו למצוא את התכנים שהזכרתי באתר המוביל מבחינתי בתחום briefing.com יש לבצע הרשמה חינמית פעם אחת (לא חובה) ולהלן כלל הנתונים שניתן בכל יום לגשת כמובן כי ישנם עוד אתרים טובים

הודעות כלכליות

הנפקות חדשות

דיווחים

שיחות ועידה

חייבים להמשיך ולעבוד על הגישה, רבים במצב של אי הצלחה “בוכים” על משהו נכשל להם, לעומת גישתו של דוקטור סוס שאומרת “אל תבכה שזה נגמר, תחייך שזה קרה”, חייבים להבין שלהיות סוחר זה קודם כל גישה, שפה שמביאה לדרך התנהגות ששונה מן ההמון.

אני הרבה מדגיש לכם כי ההצלחה היא אויב לא פחות אולי יותר גרוע מהכישלון, אחד הדפוסים החוזרים על עצמם בכישלונות שאני פוגש (גם אצלי עצמי) היא ההצלחה שקדמה לה, אפילו ביל גייטס סיכום זאת יפה “ההצלחה היא מורה גרועה. היא מפתה אנשים חכמים לחשוב שהם לא יכולים להפסיד”, אני בטוח שכל אחד שיתבונן על הפסד גדול שהיה לו יראה כי רוב הזמן קדמה לו הצלחה וכי הדבר לא החל בכשלון, אלא בהצלחה.

מה הפתרון מודעות, מודעות, מודעות עטופה בצניעות, שאחרת כל הצלחה היא זמנית. אוכל לומר בבטחה באמצע מסע החיים שלי כי אינני מתרשם מאלו שהצליחו, אני מתרשם מאלה שהצליחו לשמר את הצלחתם.

נעבוד על מודעות, צניעות, התבוננות והקשבה ונפעל בהתאם… משיכים כל עוד.


שעור מבוא ללא עלות קורס “אומנות ומיומנות המסחר התוך יומי” לתושבי הצפון בשיתוף עם מכללת ג’ק בר, 28.07.2014.

מבוא לקורס אומנות ומיומנות המסחר תוך יומי בצפון, הנכם מוזמנים להיות אורחי בשיעור שיתקיים ביום שני 28.07.2014, להתרשם מהיתרונות שבמסחר התוך יומי כיצד בונים מקור הכנסה נוסף במשרה חלקית וכי מחסור בכסף, זמן או מקום הינם רק תירוצים ולא כורח מציאות… מצפה לכם.

המעוניינים יפנו אלי לקבלת זימון zohar.trade@gmail.com

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross