סקירה יומית 26.02.2020 על תשוקה ריקוד בעיקר על היכולת לבחור ולתזמן

Photo by Leon Liu on Unsplash

איך אפשר לבקש להיות בשמחה?

לפעמים אני חושב על המצוות שלנו חלקם נראות לי על פניו לא הגיוניות, להיות בשמחה, זה כמו לבקש ממני לנשום, או שאדם בשמחה או שאדם לא בשמחה. או שאדם נותן צדקה או שלא, איך אפשר לצוות על משהו להיות בשמחה גדולה, בטוח יש הסברים טובים.

אני בוחר בכל מקרה לנסות ולהיות בשמחה כזאת ועושה פעולות בעניין, בעיקר מגביר בדברים שאני אוהב לעשות ולקיים, מדהים עד כמה שמחה היא דבר מדבק גם אם מתחיל מתוך שלא לשמה.

שני דברים בטוח גילתי שמגבירם שמחה והם נתינה ולהיות ליד אנשים שמחים.

על תשוקה

את התשוקה שלי לשוק ההון אין צורך או טעם להסתיר כולם מכירים, שנים של לימוד ועשייה בתחום מהפכי נפש ועתות של שמחה וניצחונות בעיקר את עצמי – ותשוקה אין סופית שהתחום הדליק בתוכי.

אתמול בחרתי בריקוד (לרוב אינני מהרוקדים) הריקוד אתמול עזר לי הבוקר ברעיון הכתיבה, שעוד שנייה ממש אחלוק עמך, אני כמובן כל דבר לוקח לתוך עולם המסחר, שהרי כמו שאמרתי לך בסוף להיות סוחר זה לא למקצוע זאת דרך חיים, זאת דרך מחשבה והתנהלות.

על תשוקה וריקוד

אמר Martha Graham שהיה רקדן מוכשר בצורה יוצאת מן הכלל את הדבר הבא “רקדנים גדולים אינם גדולים בגלל הטכניקה שלהם, הם גדולים בגלל התשוקה שלהם”

אז שמחתי שאני מלא תשוקה לתחום ולאנשים, לבטח מרגישים זאת כשנמצאים כשאני סוחר או מלמד, זה מעגל קסמים תשוקה, שמחה ונתינה, אתה מבין כעת למה חייכתי כשנזכרתי באמירה של מרתה הרקדן.

יכולת בחירה ותזמון

דבר נוסף (מתנצל אם זה נקרא שחצני היום) שגרם לי להמון שמחה, ההבנה שהשוק לא יעצור בנקודה של שלשום היה קלוש וגם בלבי הוא יצר דאגה במידת מה. אבל בעיקר שמחתי, שמחה עצמית על ציון שהיקום נתן לי בבחירת המניות האחרונות שלי (שמחה עצמית פנימית שלי עם עצמי)

התיק שלי מאוד מצומצם ממש מניות בודדות כרגע ומי שמכיר אותי ואת התיק מקרוב ודאי יעיד, כך שאתמול כל השוק יורד בצורה רוחבית ורק המניות שלי עולות בממוצע של כ-5%.

רבים לעגו בדרך על כתיבה כמו יכולת לתזמן ולבחור, אבל לשמחתי המציאות חזקה מכל אמירה מסביב והשוק אמר לי זהר תביט, שים לב תביט על המפה כולה אדומה ורק הבחירה שלך ירוקה, כאילו אומר לי תמשיך לסנן ולהתמקד.

טבע וזירוקס מהרכב התיק שלי

נכון יכול שזה סתם מזל לרגע כפי שרבים יקפצו לומר תוך כדי קריאה – אבל אתה זוכר כבר מה אמר נפוליון על בעלי מזל. הבוקר קצת כתבתי אני ואני, אבל בעיקר בניסיון ולחלוק את עניין השמחה והחודש שבפתח, ולקשור כל זאת לעולם המסחר. חפש מה משמח אותך וקום ועשה אותו עכשיו.

חודש טוב מבורך ושמח

זהר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross