סרבלים והזדמניות. תמונת מצב יומית 06.09.18

התנהגות אזהרת מחזור

תמונת מצב

האחד מכללי היסוד שהתוותי לך הוא סוחרים את מה שרואם ולא את מה שחושבים, כן מה לעשות יש פער גדול בחיים לא פעם בין מה שרואים לבין מה שחושבים – ליקוי מאורות אנחנו קוראים לזה.

גם כשיש מודעות שזאת מדרגה טיפול גבוה בבעית ליקוי המאורות לרוב הצד המנצח הוא מה אנחנו חושבים ולא מה אנחנו רואים, צריך לעמד את Mind לתת לצד של הראייה לנצח, זה עניין של אימון, האמת שדיון עמוק יביא לעניין שלפעמים אנחנו רוצים לראות במשהו, אבל לא נסבך את השיח.

כך למשל בסקירה החודשית ברשימת המניות לשורט דברנו על פייסבוק, האמירה שלי היית, אני יודע שזה מוזר, אני יודע שזה משונה, אבל למדתי לתת “למה אני רואה לנצח” ולא למה אני חושב לנצח” בקיצור למדתי לבטוח בתהליך.

ירידות של כ-5% הן לא דבר בפעוט בענק כמו פייסבוק, אני לא נכנס לשאלת עם לקחת את הטרייד או לא לקחת, אני רק נשאל, עד כמה אתה מופתע ועד כמה תהיה מסוגל בפעם הבאה ליישם את מה שאתה רואה.

גם הפינה הנוכחית של התנועה היורדת אינו פשוט, מפני שהתנועה היורדת האחרונה היא תוך כדי התעצמות, זאת אומרת שיש מי שממש לתוך הקניות ומימוש לא קטן, כך שהיפוך בנקודה הזאת לא ייחשב לתחנה איכותית מבחינתי.

שוב המחיר נראה יפה לעין זה נקרא PA (ניתוח המחיר) אבל ככל שמוסיפים לזה את VPA (ניתוח מחזור מחיר) אז המסקנה היא שונה.

לקראת ראש השנה, אוכל לומר לך, שאחד הדברים שהופנמו אצלי יותר ויותר חזק גם בעתות משבר, זה ללמוד לסמוך על תהליכים בחיים, בעיקר להיות טוטואלי ולהתמיד בעיקרון “הלך לך”.

אנשים מפספס הזדמניות בעיקר בגלל הדרך שבא הם מלבישים את הזדמנות ומכניסים אותה לתמונה קודרת של עבודה, במקום לתוך תמונה של שפע. זאת לא אמירה מקורית או המצאה שלי (תרתי משמע) זוהי אמירה של אדיסון שאמר Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work

תזכרו הזדמנות, זהו שפע, זוהי ארמוניה, שהו יופי וחן, היא לא לבושה בסרבלים, היא לבושה בשמחה ואושר – שם תמצאו אותה, כך הבנתי מלחיות את מה שאני רואה ולא את מה שאני חושב.

יום מזהיר – זהר

נ.ב.

** היום מתחילה הכשרת מסחר בחוזים, יש לך הזדמנות התקשר כעת ותתחיל להשתחרר מסרבלים… 😊

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross