סקירה יומית (24.03.16 eod) – שאלו לדעתי על המדינה והמתרחש בה הרב קוק עזר לי בתשובה ״האהבה הגדולה שאנו אוהבים את אומתנו, לא תסמא את עיננו מלראות את כל מומיה, אך גם אחרי הביקורת היותר חופשית נקייה היא מכל מום. כולך יפה רעייתי ומום אין בך!״

במניה בהתפרקות
במניה בהתפרקות

סקירה יומית. היום יום שישי הטוב, כל שישי הוא טוב, פורים שמח לכולם, אין מסחר היום, השוק סיים שבוע שלילי אם כי ביום המסחר האחרון נכנסו קונים כך שהמבחן יהיה הנמוך השבועי הנוכחי כביטוי להמשך התנהגות דובית בשוק.

הסורק שלנו הבוקר לא הוציא רשימה ארוכה מדי של מניות. אבל אחת בהתפרקות קפצה לי לעין. צרפתי לכם כאן ודאי שיש לה חוזק יחסי לשוק (בהקשר כיווני מטה) והמשך ירידות בשבוע הבא יהוו זרז מטה גם אצלה – מפות השוק הגדולות והסיפור די תומכות, הדבר היחידי שעלול להפריע לעמדה הוא דווקא היפוך מעלה בשוק שיוצר עוד תחנה במעלה המגמה היומית העולה – אין הרבה מה להסביר למי שיודע לקרוא את המפה ודאי יודע כיצד לנצל את העמדה המצורפת ככל שתתפתח.

עוד שימו לב שכל השווקים והסחורות שפועלים במתאמים הפוכים שהמשכו לעלות עם השוק בשבועות הקודמים השבוע ירדו עמו, כך שאנו מצויים בתקופה של קניה/מכירה כללית. אולם כאשר השווקים יתחילו לתפוס כיוון המתאמים ההפוכים יחזרו לבוא לידי ביטוי וזה יהיה אחת מטביעות האצבע שלנו בהבנה הכוללת של התמונה.

אני מוצא הרבה דיפלומטים בשוק הערתי פעם, על אנשים שבפועלים בשוק ואינם אומרים דבר, מתארים את הקיים לא יודעים לשאול את השאלות הנכונות, סוחר תמיד יודע לשאול את השאלות הנוכנות הוא תמיד יודע מהוא מחפש, ביקש ממני חידוד והבהרה לעניין מהו דיפלומט עניתי בעזרת פתגם אירי שאומר ״דיפלומט חייב לחשוב פעמיים לפני שאינו אומר דבר״ / עוד נמצא כי דיפלומטים אינם טועים.

חג פורים שמח שבת שלום ומוברך – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross