סוף יום 26.08.15 – חוש ההומור של השוק

dr

סיום המסחר אתמול, רוב המדיות משדרות רגיעה, אנחת רווחה, הירידות נבלמו המסחר הסתיים בירידה מינורית, אני מקשיב מסתכל ורואה כיצד הכסף החכם ממשיך לעשות מניפולציה על הכסף הטיפש ומחייך.

רוב השוק מסתכל מה עשה השוק, במובן של מה קרה מיום ליום או מה קרה משבוע לשבוע, בהתאם לתשובה מה קרה, הוא נלחץ או מוציא לחילופין אנחת רווחה, אנחנו ב-zohartrade מסתכלים על איך קרה?!?!

בהמשך לדברים שלי מאתמול השוק נראה רע!, היום של אתמול לא מבשר עדין על שום התאוששות להיפך, האיך של היום הביא את הסגירה בסופו של דבר להיסגר כרגע על הנמוך היומי, השבועי והחודשי.

לא יודע מה יהיה, אבל דבר אחד בטוח יש מקום אחד שלא קונים בו סחורה וזה במקום שהמחיר סוגר על הנמוך. האם המחיר יכול לעלות החל מפה? כן! האם זה מקום טוב לקנות? לא!

אני רוצה לומר לכם במיוחד לבוגרים שלי, השאלה מה עושים כעת היא בדיוק כמו העניין והתשובה דרך השאלה “מה הבדל בין חכם לפיקח?”, אנחנו לא שם, אנחנו פועלים אך רק לפי כלל המ.ז.ל שלמדנו וכשאנחנוו לא נמצאים בנקודת המ.ז.ל שלמדנו אנחנו לא פועלים.

שוב אני נוכח לדעת כמה חשיבות ההכנה למסחר, חשובה מזמן המסחר, זמן המסחר הוא זמן בילוי פשוט וקצר. לרוב אין מה לעשות בו, זמן העבודה של סוחר הוא בהכנה ואין כמו מקצוע שאתה יכול לבחור את זמן העבודה ואת מקום העבדוה.

במסגרת שומרים על חדוות הדרך והתעסקות עם מניפולציה וספקולציה כל היום, הבוקר אני נתקל בכתבה “אין לו ביצים: הממשל האמרקאי קבע: המיונז של ביל גייטס הוא לא באמת מיונז” , לא חשוב שזה סתם לשון הרע בהקשר לביל גי’טס שהוא רק משקיע בחברה, אבל הנה עוד הזדמנות להראות לכם כיצד מוכרים לנו משהו שבעצם אינו הדבר ואיך כותרת של אין ביצים ותמונה של ביל ג’יטס מושכת המונים.

פעם חבר שלי (הוא חבר שלי בעיקר כי נאלצתי להגן עליו) מוחמד עלי נשאל עד כמה הוא מהיר ענה להם “אני כל כך מהיר, שאתמול כיביתי את האור, הגעתי למיטה לפני שהחדר החשיך” תוך כדי שהוא מחייך אלי ולוחש לי “יש לי דימר”

אנחנו ב-zohartrade נמשיך לראות איך הדברים קוראים ונצטרף בהתאם

יום מזהיר – זהר

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross