סוף יום 20.07.15 – אויר דליל בפסגות

כוכב ערב
כוכב ערב

ע״פ התסריט אנו מצויים מתחת לקו הבחינה all time high, פוטנציאל ההרחבה קיים, הוא בולט בכל ממדי הזמן . המאבק המסתמן מאתמול על קו ההתנגדות הוא מובן כמעט ניתן לומר מתבקש, אך אל לו לגרום לכם למכור באופן אוטומטי את האיזור.

כל מי שקנה את התמיכה האחרונה ודי ינשוך שפתים יתאפק וינסה למקסם את הלונג יחד עם ההרחבה הפוטנצאלית, כל מי שלא נכנס בזמן ימתין למקום אחיזה חדש בשוק.

זכרו בכדי להרוויח בעולם המסחר לא מספיק לזהות מה מצב השוק, צריך שתהיה היכולת לזהות תהליכים בתחילתם. אנו ב-zohartrade הגדרנו אינטליגנציה ״ביכולת לזהות תהליכים בסמיכות להתהוותם״, נסכם ונאמר מי שהצטרף בתמיכה ימשיך כל עוד ומי שלא ימתין לסימני הצטרפות בהמשך.

משהו שאל אותי על ספרי לימוד של מסחר ודעתי עליהם, אמרתי שבאופן עקרוני אינני ממליץ על שום ספר עד שלאדם אין את יכולת הסינון בין הדברים שאחרת, ספר עלול להזיק יותר מאשר להועיל, ברגע שהפכתם לאנשים חושבים ומבינים כיצד הדברים עובדים יכולת הסינון וההבנה שלכם כל ספר עשויה להועיל. מארק טוין שקורא את דברי תוך כדי כתיבה אומר לי תרשום תרשום ״תזהרו כשאתם קוראים ספרי בריאות. אתם עלולים למות בגלל טעות דפוס״

כל עוד מבורך… זהר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross