סוף יום 14.08.2014 – התנועה הולכת ונחלשת…

אין אויר וחמצן לתנועה, היא על סף התפרקות מטה
אין אויר וחמצן לתנועה, היא על סף התפרקות מטה

ברגע שהמחיר חוזר “לשבת” על הגבוה כפי שנראה כבר  בגרף ובסקירה מאתמול ודאי שמי שמתבוננן במפות הגדול יפעל  כנראה בקנייה או כלום עד אשר יחזרו סימנים מורים אחרים, אך מהות של התנועה האחרונה היא חולשה, אנו בעולם המסחר קוראים לזה תנועה עם סטייה.

התנועה עולה אך ללא תמיכה, המחזורים הולכים וקטנים ועוצמת העלייה יחד עמה, המשמעות של סטייה היא לא תמיד היפוך בתנועה לעיתים הסטייה מסתיימת בכך שהשוק חוזר לתמוך במהלך אולם ודאי שלא נכון לפעול כלל בזמן הסטייה.

מכאן שהתמונה והגדרת ההזדמנות לא משתנה מרגע שהמגמה נשברה כל תנועה שקטנה מהתנועה היורדת האחרונה תכניס את המפה היומית למגמה יורדת. כל עליה היא לצורך עמדת מכר…

אני כל כך אוהב לקרוא את פאולו קואלו יכולת התיאור הציורית שלו את המתחולל באנשים מופלאה קבלו דוגמא “אני בעצם שתי נשים: אחת רוצה את כל השמחה, התשוקה וההרפתקאות שהחיים יכולים לתת לי. האחרת רוצה להיות שפחת שגרה, לחיי משפחה, לדברים שניתן לתכנן ולהשיג. אני עקרת בית וזונה, שתינו חיות באותו גוף ונלחמות אחת בשנייה”.

כך גופנו ומוחנו חצוי בין עשיה ואי עשיה באין ספור צמתים של החיים… ובמקום להילחם בקיום התופעה היו מודעים לקיומה למדו לנתבה כך שתקיימו את החיים.

תחנות נפלאות בדרך, שבת שלום ומבורך


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross