סוף יום 08.05.2014 – אומנות ומיומנות השוק

דשדוש, מדשדשים מנשנשים בעיקר מקשקשים (אני)
דשדוש, מדשדשים מנשנשים בעיקר מקשקשים (אני)

יהיה לכם מעניין להסתכל על הסקירה השבועית המצולמת אפילו בדיעבד תמיד בכדי להבין טוב יותר את הדברים, הנה שוק קישור לסקירה השבועית.

היום אצלי מתחיל תמיד בהתכוננות מראש הרדארים מראים על פעילות חריגה ב-LVS  מנתח את ההתנהגות שלה בפרה מרקט טרם הפתיחה לוקח עמדה זהירה כך גם המימוש והיעד היומי מגיע עוד לפני שהיום מתחיל. לכך אנחנו מתכוונים במיומנות, היכולת לחשוב ולהתנהג בצורה מסוימת. הצפי הוא לפוטנציאל של SH ותחנה בשוק, אבל לשוק דרכים משלו לעשות את הדברים.

בהמשך לשאלה אתמול מי יגבר על מי המגמה על שלב החיות או סטטוס השוק, ניצח אתמול סטטוס השוק ושוב המחיר נעצר על ההתנגדות, או בשפת פרופיל השוק, השוק עדין מאוזן ומוכרים את האזור שאינו הוגן לקניות.

בסה”כ אנחנו לקראת סוף שבוע וכעת לפני סיום השבוע אנחנו עדין בבר פנימי של השוק שלא יצר מידע חדש והשוק במניפולציות שלו עוד עלול לזוז לאיטו ועל הצד בכל מקרה Thrust מטה יהיה טריגר לביצוע עמדת מכר נוספת.

המניות שהיו אצלי ברשימות העבודה רובם המכריע התנהגו שלא כמו השוק ואף אחד מהם לא יצרה לי טריגר בתוך היום, אלא מניות שעלו בסריקה תוך כדי מסחר כמו ED  שהשארתי שארית בגלל מיקום סטטוס השוק ופוטנציאל ה-Thrust מטה.

התבוננות בסיום עדין מחזק את תחושת הבלבול אצל מירב הסוחרים כי חלק ממדי הרוחב מצבעים על החיוב וחלק אחר על הדרך דרומה ואף אחד מהם לא נחרץ, התבוננות מצב המגזרים ע”פ הניתוח שלנו XLP עדין מוביל ונמצא בתחנה לעמדת קניה (חסרה לו תמיכת השוק לעת עתה) ומגזר הבריאות והמגזר יצרני מאותתים מטה (אם כי לא נמצאים במקום איכותי, כך שהשוק עלול לבשל את התהליך מטה עוד אט אט ובדרך “להרוג” מן העמדות של הסוחרים).

מעבר על החדשות היום ועל הפעילות שאחרי המסחר תהיה רמז לקראת היום המסחר הנוכחי, שבא נקבל תשוב האם זה עוד שבוע שיגמר בבר פנימי שהמשמעות היחידה שלו זה היכן נסגר המחיר או שהיום יפרוץ הבר השבועי מעלה/מטה ויעניק לו עוד חלק בפאזל להמשך דרכו הצפוי.

מורי ורבי עמוס (שלי”ט) שאל אותי לא מזמן איך אתי מתרשם בהתנהגות השוק, הוא שאל זאת מצד עולם המניפולציה, עניתי שאני כולי נפעם כמו מול יצירת אומנות בכל פעם שאני מביט על השוק.

הטיב להסביר זאת דרך דבריו של ארתור שפונהאואר (חבר של יוסי ו מהפורום שלנו) שאמר “המדע יכול להסתפק בכישרון, אך האמנות זקוקה לגאוניות” – אני כל הזמן מגלה יחד עמכם את הגאוניות האין סופית של השוק.

בכל מקרה כל סוגי האמנות מאחדים בני אדם – אמר לב טולסטוי ואכן יחד נמשיך ליהנות מאומנות ומיומנות הממסחר בשוק ההון אתם מוזמנים לכנס ביום ראשון שבו ארחיב על הדברים.

שבת שלום ומבורך לכולם – זהר ליבוביץ

1743717_482954825164490_979010730_n

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross