הסר אותי: סקירה יומית 27.10.17 חיי נעים בין הסר אותי לבין עשית לי חשק

מניית פורד f

הסר אותי ושאר תגובות

במסגרת קמפיין מסחר תוך יומי שאני מקיים (קמפיין מיילים), אני שולח סוגים שונים של מיילים לבוגרים, הפעם זה התחיל בסיפור על המוסד וסוכנים ותוצאות ואיך זה קשור למסחר תוך יומי.
מייל אחר עסק במשהו רפואי שקרה לי שדרכו אני מסביר כי מגיע לכל אחת ואחד לחיות טוב ואיך זה קשור למסחר תוך יומי.
התגובות היו שונות ומשונות בעיקר גרמו לי לחייך ולשאול אותי שאלות – מתי אנשים מגיבים , מתי אנשים לא מגיבים, איך מגיבים, למה הם מגיבים – האם בכלל נכונה הדרך בה אני פונה אליהם.

הגברים שבבוגרי הגיבו בהתלהבות גדולה מהרעיון מהסיפור וכמה קולח היה להם לקרוא אותו וכמה עשה להם חשק (כולנו כנראה ילדים שרצינו להיות ג׳ימס בונד ליום אחד או בכלל בחיים).
נשים שקראו את אותו מייל הגיבו ״אה המייל הפרסומי ששלחת״… וגם היו מספר אנשים (חלקם שהפתיעו אותי) שביקשו שהסיר אותם מרשימת התפוצה שלי – זכותם מה הנודנידק הזה רוצה מאיתנו במקום להביא לנו ערך מבלבל את המוח.

אתמול העליתי סרטון של כשעה וחצי לא ערוכים על הדגמת מסחר על מנת להראות את יתכנות ומקצת מיומו של סוחר יומי – גם כאן היות תגובות לכאן ולכאן כאלה ששמחו שניתן להם חלון ולו קטן להציץ פנימה לראות ולשמוע כיצד אני חושב מתנהל ומה ייתכנות של מסחר תוך יומי וכאלה שהנעה לפעולה שיווקית גרמה להם להרתע ולסגת.

אבל בסופו של דבר לאחר מחשבות. בעיקר מעניין אותי כיצד אני הרגשתי ואני הרגשתי בסדר. בסדר גמור עם הכל, עם ההומור שלי עם הבחירה שלי לעשות גם אם לא קרוב למושלם, עם הבחירה שלי לחלוק קטעים ופיסות ממני.
אדם זר לא מבין את המשמעות של לסחור, בעיקר את המשמעות של לסחור מול אנשים או קהל, כמה יש בזה פונוגרפיה של הנפש. במובן של אתה ממש מתפשט נפשית מול אנשים, כולם רואים את החוזקות שלך את החולשות שלך, בהרבה מובנים אנשים מרגישים כי הם שמים את היוקרה שלהם על כף המאוזנים בכל סשןשזה – אחד היתרונות שלי על פני סוחרים מעבר ליכולות המקצועיות שלי, היא היכולת לסחור מול רבים.

בכל מקרה הדגמתי אתמול עסקה על אפל שלא צלחה לאחריה עסקת שורט על mmm (קראתי למבצע טריפל m) שצלחה והמשיכה אף דרומה לאחר שעצרתי את ההקלטה.

בסוף ההקלטה הזמנתי אנשים להצטרף אלי להכשרת מסחר המעודכנת שאני פותח בתחילת חודש נוב׳ – כאן אדם או שניים ביקשו להסיר את עצמם היתר צפו בשקיקה, אני ומתרגש בשביל המצטרפים, אני מגיע הפעם עם אנרגיה ממש ממש גבוה של לקחת אותם צפונה להצלחה.

חולק עמכם מקצת ממחשבות הבוקר בחיי, אחרי ארוחת בוקר בשוק צפון של שקשוקה עם חציל וגבינה בולגרית וקינוח אהוב עלי, אחרי צ׳יסר אוזו נזכרתי כי לא כתבתי סקירה היום, פתחתי את ה-ipad ושפכתי, הזכרתי לעצמי שכל עשייה בינונית עדיפה על אי עשייה ואולי משהו מחכה לסקירה היומית הזאת.

דפדפתי קצת בשוק, פורד קפצה לי לעין בגרף היומי במיוחד אחרי שהזכרתי את מגזר הרכב  בסקירה הרבעונית ואף כאן השבוע באחת הסקירות היומית… אז היא בשלה למהלך – מצרף לך תמונה איך זה נראה בבוהרים של יום שישי.

אלך לנח אקום ללמוד משהו
שבת שלום מבורכת ומזהירה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “הסר אותי: סקירה יומית 27.10.17 חיי נעים בין הסר אותי לבין עשית לי חשק”

  1. זוהר תודה על ההקלטה שפרסמת אותי זה מעניין.
    כידוע לך הייתי בקורס האחרון למסחר יומי והאמת שאני עדיין לא מרגיש שיודע לסחור יומי וגם לא מליח במסחר יומי ( לעומת מה שקורה לי במסחר סווינג בו אני מאד מרוצה) לכן לי חשוב מאד החשיפות האלה.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross