נטיית השוק. סקירה יומית 12.04.18

מצב השוק – מפה שבועית

אני עדין חושב שנכון להתבונן על השוק לפחות ברמת מפה שבועית ולא פנימה, כך לסנן את רעשי הרקע של הדברים, המשמעות היא פשוטה כפי שפתחתנו את השבוע, ככל שהמחיר יישאר באזור החלק הגבוה של הבר הקודם, כך גדל הסיכוי לתנועה לאמצע הטווח וגדל הקושי לחידוש הירידות או ליתר דיוק המאמץ והזמן לשם המשך ירידות גדל.

האנרגיה המשיכה לעלות ולהיות הסמן הימני בעניין, כאשר שר המגזרים יורדים עם כי לא בצורה ניכרת – בחוץ קושרים זאת שוב לאמירות של נשיא כזה או אחר, נכון המציאות המסחרית הנוכחית, טובה בעיקר לסוחרים התוך יומיים, אך ניתן בסריקות חוזרות ומדוייקות גם למצוא הזדמניות גדולות מכך.

אני בוחר לעבור טיפול עומק והתבוננות פנימה שלי עם עצמי, יש לי מספר דברים יסודיים שהבנתי לאחרונה שעלי לתקן בי. נכון שהכתיבה הזאת במובן מסוים היא לעצמי, אבל הבנתי שחשוב כשבוחרים מטרה להיות ביושרה עם באמת רוצים להגיע לתוצאה.

לכן אני בוחר ואני גם כותב דברים ומצהיר אותם, אני רוצה להיות בוודאות גבוה עם עצמי שאבצע דברים וכראוי. אני מקווה לנצל את הפתחים שהיקום נותן לי בכך שהוא מעמיד לי מראה לפנים מאותת ונותן לי כלים להבנה וליישם תיקון.

חלק מלהיות סוחר זה ה-אנחנו כבני אדם, אדם שלם, אדם מאוזן, אדם שואף לשפע וטוב בעיקר אדם אוהב באמת. דברים שנראים מובנים אינם מובנים ועלינו לשמור ולטפח אותם.

להיות סוחר זה מעגל אין סופי של הליכה ותיקון מסלול תוך כדי, מותר ונכון לעצור לרגע להתבונן, על מנת להבין איפה אנחנו ומה הכיוון ובכל פעם שאנחנו מוצאים טעות בכיוון לעשות תיקון מסלול, חזרה לנתיב הנכון.

בוקר מזהיר מבורך ומתוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross