חשבון נפש קטן. תמונת מצב 28.08.19 ATH

ATH -With run a way GAP

חשבון נפש קטן

אני מביט על השוק בהשתוממות, ואוו איזה מהלך תנועה הוא נתן בשנים האחרונות, תוך כדי שמצלצל איזה פעמון המזכיר לי את הפער בין הקושי לראות מציאות ולקבלה לבין מחשבות בזמן נתון אל מול מציאות.

הדברים היחידים שמשתנים אל מול מציאות קיימת אינה המציאות אלה הגישה או הפרשנות שלנו למציאות, עם תוך כדי האמירה הזאת נזכר בחבר או שניים שיגידו הגישה למציאות משנה אותה (זה מצחיק כי החברים שאומרים זאת הם מיסטיקנים או פיזיקאים קוונטיים).

אני ראיתי את המציאות הזאת אמרתי אותה, כתבתי עליה, צלמתי סקירות אז מה הנקודה אתה בטח שואל תוך כדי קריאה?

הנקודה היא שפספסתי המון עסקאות, את אלה שלקחתי מקסמתי עד כמה שיכולתי או עד שמציאות שאינה תלויה בי אפשרה זאת ועדין פספסתי המון עסקאות טובות.

סיבות ותירוצים אני יכול למצוא למכביר, אך הבוקר חיפשתי בעצמי תשובות קצת יותר עמוקות מעבר לדברים אופרטיביים שיכלו למנוע או לשפר את תמונת המצב

הראשונה העמוקה מצב החיוב (למדתי להתחיל דווקא מצד החיוב שבדברים) היא ההבנה שהשוק הוא אין סופי, ההבנה שהיא נכונה ודאי, אך היא הביאה אותי למצב שבו אני אדיש לדברים, נותן להם להזדמנויות לחלוף, שטויות פספסתי עסקה תגיע אחרת.

עוד מצאתי מתוך שורש הדברים עד כמה אני נותן לשוטף לשטוף, עד כמה אני נותן הרבה פעמים ליום יום להשתלט לי על דברים חשובים שיכולים להביא אותי למקומות ולתוצאות אחרות בחיים.

ודאי חפירה עמוקה פנימה, תגלה עוד מהווים או פחדים שבגללם נמנעת מעשייה כזאת או אחרת, הנקודה שאני גם מכיר את הפתרון, הפתרון הוא לא מורכב כל כך והוא בעצם העבודה הטכנית האמתית בתחום.

הפתרון הוא עיתים לתורה, כדי לא לפספס צריך לקבוע עיתים ללימוד, לתרגול לעשייה, ועצור עצור לפני שאתה רץ לשאלה מה יש לך ללמוד, אז יש! שוק ההון הוא אין סופי תמיד ניתן לחדד תובנות והבנות ויש שפע של עוד חומרים, על תרגולת מיותר לדבר היא מכון הכושר שומר אותנו ברמת חידוד הנדרשת.

מצד המעשי שלבטח אתה מחכה שאגיע אליו, סריקות, סריקות לקבוע זמנים קבועים לסריקות, להכין רשימות עבודה כל הזמן. פעולה תחזור על עצמה כולל זריקה לפח של רשימות והכנה מחדש, בכל פעם שעשיתי זאת הבנתי לעומק את עניין שמוכנות פוגשת הזדמנות.

יש המון דרכים היום לשמור ולקבל איתותים על הרשימות שלכם, אנחנו נמצאים בעידן טכנולוגי מאוד מתקדם, כל שנשאר לי זה לחזור ולהקפיד על לימוד – תרגול ויישום.

כן כן דווקא עכשיו אם אני מבין שהשוק הוא אין סופי לא אתן לכך שהשוק נמצא בגובה של כל הזמנים לבלבל אותי ולמנוע ממני לזרוק לפח את כל הרשימות ולהכין מחדש רשימות עבודה מעודכנות.

אני יודע מראש שרק פעולה כזאת תייצר את הקסם הכימי הנפלא בחיבור של אמולסיות האחד מוכנות האמולסיה השנייה הזדמנות.

יום מבורך ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross