חוסר. בהירות. תמונת מצב 24.07.18

עת לפעול?

חוסר בהירות

“למעשה, כשהייתי  בטוח שאני צודק לפני שהתחלתי לשחק, תמיד הרווחתי כסף. כאשר נכשלתי, נכשלתי מפני שלא הצלחתי להיצמד למשחק שלי – זאת אומרת לפעול בשוק רק כשהייתי משוכנע שהתקדימים מנבאים לי הצלחה. לכל זמן ועת לכל חפץ, אך אני לא ידעתי זאת. וזה בדיוק מה שמכשיל רבים בוול סטריט, גם כאלה שאינם שייכים לקבוצות הפראיירים.” ג’סי ליברמור

כמובן שיש לזה המשך מדהים לגבי האם נכון לפעול בכל עת ולסחור או לא…

השוק סיים יום שורי, העלמות המוכרים בנקודה הזאת יכולה ליצור אנומליה של המחיר מעלה לאזור התנגדות הבאה, אני ראיתי במקום הנוכחי חוסר בהירות או נתונים סותרים שלא אפשרו לי דעה חד ערכית.

מצד אחד חולשה באופן ובקצב התנהלות האירועים בשבועות האחרונים מצד שני, הדריכות כלפי מעלה ויום שורי של אתמול לא נעלם מעיני. מזכיר לעצמי שלתחושה הכוללת שלי בכל מקום יש השפעה לאופן בו אנהל את הפוזיציה, לציון ולתחושה הזאת אנחנו קוראים רמת LOK, ה_LOK שלי כרגע נמוך או לא בהיר.

אומנם הכנתי רשימת עבודה אתמול לשני הכיוונים, (כפי שחויתם באימון), אבל רוב המניות שהיו בקניות יתר או חלקם חסר להם את האישור , עם כי גם ראינו מנייה כפי שהעלה גונן בחדר שהייתה בתחנה (BPOP) אך לא זה היה מצב רוחבי השוק.

המניות החלשות ברובם לא יצרו אפשרות כניסה לאור היום השוורי, ניתן ליום הנוכחי לומר את דבר, די נראה לי שהרשימה של אתמול תשרת גם היום, בעיקר כי הוכנה על בסיס שבועי ולא יומי, מציא לך להכין אחת כזאת.

ברכה והצלחה
זהר ליבוביץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross