סקירה יומית, אוגרים אנרגיה או מה עושים שהשוק לא זז? ( סקירה 08.08.2017)

המאמץ התנועתי גדל

השוק לא זז מה עושים

אחת הבעיות המרכזיות של אנשים היא שהשוק לא מעניין אותם כשהוא לא זז, השוק העומד גורם להרבה אנשים לנטוש אותו או להפסיק להתעניין בדבר שאינו מעניין ובכך הם פספסים המון הזדמניות טובות, אך הבעיה אינה כלל בעיה, רוב העסקאות הטובות נמצאות בזמן שהשוק נמצא באגירה או באיסוף של אנרגיה כמו שמתרחש בימים האחרונים.מה שהרוב מכונים שוק לא זז או מדשדש.

בזמן שהשוק נמצא כדוגמא באגירת האנרגיה נחפש את כל המניות שחזקות מהשוק בשלב אחד לפחות. כל שנותר לנו כעת הוא לתזמן את התפרצות בשוק בכיוון האיסוף/פיזור, זאת לעומת כל מי שלא יערך לכך ולא הצטרף לאותם המניות. משכבר השוק יתחיל לנוע זה כבר יהיה מאוחר מדי בעבורם להצטרף גרוע מכך יקרה זה שיחסי הסיכון סיכון של הצטרפות מאוחרת תפגע קשות בתיק שלהם..

אז מה אתה מציע?

אני מציע לכם לעבור על השוק בסקירה ידנית דווקא בימים אלו ולחפש מניות שנמצאות בשלב אחד מקדים לשוק. רשימה זו היא רשימת העבודה שעמה תעבדו לקראת התנועה הבאה של השוק.

אני משער שתוך כדי עולה לכם השאלה ואם אנחנו לא יודעים מה התנועה הבאה של השוק? גם הנושא הזה פתיר, כל שעליכם לעשות הוא להכין רשימה לשני הכיוונים וכל שישאר לכם זה לדעת לתזמן יחד עם התחדשות תנועת השוק לכיוון כלשהו..

היום אני מתחיל מחזור חדש של הכשרת סוינג, שם אשים דגש והדגים בעיקר כיצד מנצלים תקופות מיוחדות כאלה בכדי לבנות רשימת מניות איכותיות אשר מניבות תיק מנצח שוק, בעיקר אשים הקפדה על כך שכולם יבצעו בפועל, אני בעיקר שם לב שהמון אנשים הם פרשנים גדולים ורק חלק חיים באמת את החיים ומורידים לעשייה וזאת מכל מיני סיבות בעיקר מנטליות.

תשלטו במוח

בימים האחרונים יש לי קצת ויכוח עם המוח שלי, בלילה בא אלי בודהה ואמר לי זהר “תשלוט במוח שלך או שהוא ישלוט בך” בסופו של דבר הייתי מאוד עייף וגם נרדמתי מהחלום אז אני לא זוכר מה עוד הוא אמר לי, לא אטריח אותכם בעניין אחזור לדבר עמו ועם אחרים בלילה שאלך לישון שוב – עד אז סקירת שוק ומניות נמשיך לשתול את השתילים הבאים – הכל פתיר!

יום מבורך מתוק ומזהיר לכולם – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross